Αρχική Blog Σελίδα 4455

Ένα σχόλιο για τον Έβρο και τον Νίκο Δένδια

Το εάν Τούρκοι στρατιώτες εισέβαλαν σε ελληνικό έδαφος και κατέλαβαν έστω και για λίγες ώρες κομμάτι του Έβρου, είναι κάτι που δύσκολα θα μάθουμε και ακόμα πιο δύσκολα θα διασταυρώσουμε.

Δυστυχώς, και αυτό το τόσο κρίσιμο ζήτημα, έγινε αντικείμενο κομματικής αντιπαράθεσης και δημοσιογραφικών συμφερόντων. Κοινώς, κάπου στην αντιπαράθεση χάσαμε την ουσία.

Αυτό που ωστόσο εμφανίζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι η συγκριτική μελέτη των όσων εξελίχθησαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο και των όσων είχαν συμβεί το τριήμερο της Καθαρά Δευτέρας.

Συγκρίνοντας λοιπόν τις δυο περιπτώσεις, αναλύοντας τον λόγο των πολιτικών μας αλλά και συνεκτιμώντας τις αναλύσεις των “δήθεν ειδικών”, παρατηρούμε κάποιες θεαματικές μεταβολές:

Σήμερα η παραβίαση των συνόρων μας ονομάστηκε μια «συνήθης μεθοριακή αντιπαράθεση χαμηλής έντασης». Τότε η απόπειρα εισόδου μεταναστών μια εισβολή.

Σήμερα, η πολιτική ηγεσία δηλώνει πως την κρίση θα την ξεπεράσουμε με νηφαλιότητα. Τότε η πολιτική ηγεσία διατυμπάνιζε πως η εδαφική μας ακεραιότητα θα υπερασπιστεί από τον στρατό.

Σήμερα, οι «ειδικοί» κάνουν λόγο για ένα σύνηθες φαινόμενο χαμηλής έντασης μεταξύ των δυο χωρών. Τότε έκαναν λόγο για υβριδικό πόλεμο.

Σήμερα, τα Μέσα Ενημέρωσης σιωπούν, τότε μέσα σε κλίμα εθνικού παροξυσμού το παρουσίαζαν πρώτο θέμα.

Σωστά, ο υπουργός εξωτερικών, Νίκος Δένδιας κάλεσε τα κόμματα να μην ακολουθούν ακροδεξιές ρητορικές. Λαθεμένα, όμως, τότε τις άφησε να κυριαρχούν στον δημόσιο διάλογο.

Ο Νίκος Δένδιας, οφείλει να κατανοήσει έστω και τώρα, πως το χαρτί του εθνικισμού και της πατριδοκαπηλίας, όσο εύκολα σου προσφέρει οφέλη άλλο τόσο εύκολα σου γυρνάει μπούμεραγνκ… και θα τον φάει!

ΥΓ1. Η σύγκριση των δύο περιπτώσεων αποδεικνύει πως η έννοια της «εθνικής απειλής» αποτελεί ένα «λεκτικό κατασκεύασμα» και όχι μια αντικειμενική συνθήκη που επιτάσσει δεδομένες απαντήσεις.

ΥΓ2. Είναι πιο ξεκάθαρο από ποτέ πως όχι μόνο έχουμε έλλειμμα στρατηγικής απέναντι στην Τουρκία, αλλά πως η πολιτική μας ηγεσία διέπεται από μια έντονη τουρκο-φοβία, την οποία επιχειρεί να αποβάλλει πλήρως λαθεμένα.

Κ.Δ

Το χέρι στην τσέπη βάζει η Μέρκελ για να σώσει την Lufthansa

Η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι πλέον το μοναδικό εμπόδιο στην διάσωση της Lufthansa, η οποία θα πραγματοποιηθεί με χρήματα του γερμανικού κράτους, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού Der Spiegel, το σχέδιο στο οποίο συμφώνησαν «επί της αρχής» κυβέρνηση και εταιρία, έχει λάβει ήδη το πράσινο φως τόσο από το κρατικό Ταμείο για την Σταθεροποίηση της Οικονομίας (WSF) όσο και από το Διοικητικό Συμβούλιο του αερομεταφορέα. 

Όπως μάλιστα επισημαίνει το γερμανικό περιοδικό, η συγκατάθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πρέπει να θεωρείται κάθε άλλο παρά «τυπική διαδικασία», με τις Βρυξέλλες να έχουν διατυπώσει σοβαρές απαιτήσεις στο θέμα του ανταγωνισμού. Ένα από τα «αγκάθια» στην διαπραγμάτευση αφορά τα δικαιώματα απογείωσης και προσγείωσης (σλοτς) στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, πολλά από τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά να αφαιρεθούν από την Lufthansa και να δοθούν σε άλλες εταιρίες, ως «αποζημίωση» για την κρατική βοήθεια που λαμβάνει η γερμανική εταιρία. «Θα είναι μια σκληρή μάχη», φέρεται να δήλωσε σχετικά η Καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ, αποφασισμένη να στηρίξει την Lufthansa. 

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το ύψος της βοήθειας που θα λάβει η αεροπορική εταιρία ανέρχεται σε εννέα δισεκατομμύρια ευρώ, με το κράτος να αποκτά μερίδιο 20%, κάτω από την μειοψηφία αρνησικυρίας, με την οποία θα μπορούσε να θέσει βέτο σε αποφάσεις της διοίκησης. Ενόψει της συμφωνίας φαίνεται ακόμη ότι το Βερολίνο υποχώρησε και στο θέμα του περιορισμού των εσωτερικών πτήσεων, όταν υπάρχει καλή σιδηροδρομική σύνδεση, όπως προβλέπεται από το «πράσινο» πακέτο της γερμανικής κυβέρνησης.

H ΕΒΙΔΙΤΕ xαιρετίζει την απόφαση η οποία απλοποιεί τη συμμετοχή στους διαγωνισμούς του ESA

Η Ένωση Ελληνικών Βιομηχανιών Διαστημικής Τεχνολογίας & Εφαρμογών (ΕΒΙΔΙΤΕ)* χαιρετίζει  την απόφαση του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης  να απλοποιήσει τη διαδικασία για συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων στους διαγωνισμούς του Ευρωπαϊκoύ Οργανισμού Διαστήματος (ESA). Η σημερινή ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (βλ. εδώ), για την απλοποίηση της εν λόγω διαδικασίας,  προσφέρει την απαιτούμενη εδώ και πολλά χρόνια διαφάνεια και αξιοκρατία στο σύνολο του ελληνικού οικοσυστήματος διαστημικής βιομηχανικής δραστηριότητας. Το πρόσφατο χρονικό διάστημα έχουν γίνει επιτυχημένες κινήσεις και έχουν ληφθεί καθαρές αποφάσεις που φέρνουν την Ελλάδα στο δρόμο της ανάπτυξης. Στηρίζουμε αυτές τις προσπάθειες της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και δηλώνουμε αρωγοί και υποστηρικτές κάθε προσπάθειας που ωθεί την πορεία της χώρας προς αυτή την κατεύθυνση.

Η αύξηση της επένδυσης της χώρας μας στην ESA (Space19+) τον περασμένο Νοέμβριο σε συνδυασμό με την τελευταία απόφαση της ΓΓΤΤ θα συμβάλει στη μεγιστοποίηση της επιστροφής αυτής κάτι που αποτελεί πρωταρχικό σκοπό, στόχο και δέσμευση των εταιριών της ΕΒΙΔΙΤΕ, από την ίδρυσή της. Η εξάλειψη της γραφειοκρατίας και ο συνδυασμός με την αδιάβλητη διαδικασία αξιολόγησης που εφαρμόζει η ESA, παρέχουν ένα μοναδικό πλαίσιο για την ανάπτυξη βιομηχανικής δραστηριότητας στην Ελλάδα συνδυάζοντας την καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, στοχεύοντας στη προώθηση των νέων προϊόντων και εφαρμογών στην παγκόσμια αγορά διαστήματος. 

Ιδιαίτερα σήμερα, εν μέσω της κρίσης που βιώνουμε και τους περιορισμούς που θέτει η πανδημία του Κορονοϊού, η συγκεκριμένη απόφαση της Γενικής Γραμματείας παρέχει ουσιαστική και έμπρακτη βοήθεια στη διαστημική βιομηχανική δραστηριότητα της χώρας μας. Μια δραστηριότητα η οποία ενσωματώνει τα τρία βασικά συστατικά που αποδεδειγμένα πλέον χρειάζεται σήμερα η χώρα μας για να ξανασταθεί στα πόδια της: “Εξωστρέφεια, Καινοτομία, Eπαναβιομηχανοποίηση”.

Επιπρόσθετα, η απόφαση της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για τη δρομολόγηση της ίδρυσης ενός ESA Business Incubation Centre (ESA BIC) στην Ελλάδα, αποτελεί ουσιαστικό βήμα ολοκλήρωσης της διαστημικής βιομηχανικής στρατηγικής, καθώς έχει σκοπό τόσο την ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων και της επιχειρηματικότητας στον τομέα του διαστήματος, όσο και τη διάχυση τεχνολογίας αιχμής, προϊόντων και εφαρμογών σε διαφορετικούς τομείς της ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας (ναυτιλία, άμυνα & ασφάλεια, περιβάλλον, γεωργία κτλ). Επισημαίνεται ότι σήμερα στην Ευρώπη λειτουργούν με επιτυχία τουλάχιστον 27 αντίστοιχα κέντρα ESA BIC προετοιμάζοντας τη νέα γενιά βιομηχανικής επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ευρώπη. 

Η ΕΒΙΔΙΤΕ, εκπροσωπώντας τον εξειδικευμένο, καινοτόμο και τεχνολογικά ώριμο βιομηχανικό κλάδο της διαστημικής τεχνολογίας στην Ελλάδα, δεσμεύεται για την αποτελεσματικότερη αξιοποίηση της ευκαιρίας που της παρέχει η απόφαση της ΓΓΤΤ του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενώ παράλληλα στηρίζει και προσδοκά τη συνέχιση και επέκταση της αξιολόγησης των ελληνικών προτάσεων από την ESA, σε όλες τις νέες διαστημικές δραστηριότητες που σχεδιάζει η Γενική Γραμματεία.

Απώτερος στόχος μας είναι η δραστηριότητα της διαστημικής βιομηχανίας στη χώρα μας να ενισχυθεί στρατηγικά και να λειτουργήσει ως κινητήριος μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. 

Εκ μέρους του ΔΣ της ΕΒIΔΙΤΕ,

Αθανάσιος Πότσης, PhD

Πρόεδρος

Συμμετοχή της Ιταλίας στην ευρωπαϊκή αποστολή «Ειρήνη» για το εμπάργκο στη Λιβύη

Η ιταλική κυβέρνηση ενέκρινε την συμμετοχή της Ιταλίας στην ευρωπαϊκή αποστολή Ειρήνη, με στόχο την επιτήρηση του εμπάργκο που έχει επιβληθεί στη Λιβύη και της απαγόρευσης πώλησης όπλων στην βορειοαφρικανική αυτή χώρα.

Τώρα η συμμετοχή της Ιταλίας στην αποστολή θα πρέπει να εγκριθεί από το ιταλικό κοινοβούλιο, και στη συνέχεια η κυβέρνηση Κόντε θα εκδώσει το σχετικό εφαρμοστικό διάταγμα.

Σε τηλεφωνική συνομιλία τους με θέμα την κατάσταση στην Λιβύη, ο Ιταλός υπουργός Εξωτερικών Λουίτζι Ντι Μάιο και ο αμερικανός ομόλογός του Μάικ Πομπέο συμφώνησαν ότι πρέπει να σταματήσουν οι ξένες παρεμβάσεις και να επιτευχθεί μια ανθρωπιστική εκεχειρία.

Ο Ντι Μάιο έχει υπογραμμίσει ότι η Ιταλία θα πάρει μέρος στην αποστολή Ειρήνη με συνολικά πεντακόσιους άνδρες και γυναίκες των ενόπλων δυνάμεών της και ότι «μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα πρέπει να αποσαφηνιστεί ποιος μεταφέρει όπλα στην Λιβύη». «Η διοίκηση της αποστολής θα ανήκει στην Ιταλία, ενώ σε ό,τι αφορά το ναυτικό της σκέλος θα υπάρξει εναλλαγή με την Ελλάδα», πρόσθεσε ο επικεφαλής της ιταλικής διπλωματίας.

Ερντογάν προς Παλαιστινίους: Δεν θα σας αφήσουμε μόνους σας

Τον ρόλο του “προστάτη” των μουσουλμανικών πληθυσμών επέλεξε να παίξει νωρίς σήμερα το πρωί ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Με μαγνητοσκοπημένο του μήνυμα στα μέσα κοινωνική δικτύωσης, ο Τούρκος Πρόεδρος απευθυνόμενος στους Μουσουλμάνους που κατοικούν στα κατεχόμενα εδάφη της Δυτικής Όχθης, διεμήνυσε πως δεν πρόκειται να τους αφήσει μόνους.

“Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να προσφέρει τα εδάφη της Παλαιστίνης ως αντάλλαγμα” είπε, προσθέτοντας πως ” η διεθνής κοινότητα έχει αποτύχει να προσφέρει μια βιώσιμη λύση στην αραβό-ισραηλινή διένεξη”.

Κλείνοντας, μάλιστα, ο Ρετζέπ Ταγιπ Ερντογάν, υπογράμμισε πως το σχέδιο προσάρτησης τμημάτων της Δυτικής Όχθης στο κράτος του Ισραήλ παραβιάζει την κυριαρχία των Παλαιστινίων αλλά και τους διεθνείς νόμους.

Ύφεση ως και 9% βλέπει ο Γ. Στουρνάρας για την ελληνική οικονομία

Στην εκτίμηση ότι η ύφεση λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού θα κινηθεί ανάμεσα στο -4% και το -9%,  προέβη σήμερα ο Γιάννης Στουρνάρας, του οποίου η θητεία στην ΤτΕ ανανεώνεται σήμερα από την Ελληνική Βουλή.

Ο κεντρικός τραπεζίτης επεσήμανε πάντως πως το πιθανότερο σενάριο είναι η ύφεση να αγγίξει το 6%, καθώς και ότι η ανάκαμψη το 2021 πως θα κινηθεί στο 5,5%.

«Οι εκτιμήσεις αλλάζουν, καθώς δεν μπορεί να μετρήσει τον κίνδυνο, όσο δεν υπάρχει εμβόλιο ή φάρμακα για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, μόνον σενάρια μπορούμε να κάνουμε», είπε και συμπλήρωσε ότι η εκτίμηση για το εύρος της ύφεσης κινείται από το -4,5% έως 9,5% με βασικότερο σενάριο εκείνο που κάνει λόγο για ύφεση -6%. 

Υπογράμμισε πάντως, ότι η μεγάλη επιτυχία σε υγειονομικό επίπεδο θέτει τα θεμέλια για όσο πιο περιορισμένη ύφεση γίνεται και στέλνει ένα θετικό μήνυμα για την πορεία της χώρας.

Ενθαρρυντικά τα πρώτα στοιχεία 

Η απουσία εμβολίου και φαρμάκων εντείνουν την αβεβαιότητα, ωστόσο, σύμφωνα με τον Γιάννη Στουρνάρα είναι ενθαρρυντικά τα πρώτα στοιχεία του Μαΐου με τον τζίρο να είναι μεγαλύτερος από εκείνον της προηγούμενης χρονιάς. Σημείωσε δε, πως όπου υπήρξε τέλος του lockdown ήταν μεγαλύτερη η ανάπτυξη και ο τζίρος. Ο κ. Στουρνάρας μάλιστα, επεσήμανε πως εάν η κυβέρνηση δεν είχε λάβει μέτρα, η ύφεση θα ήταν κατά 3% μεγαλύτερη. «Κλειδί» για την Ελλάδα πάντως, αποτελεί ο τουρισμός που συμβάλλει κατά 8-8,5% στο εθνικό προϊόν.

Ο διοικητής της ΤτΕ ανέφερε ότι οι τράπεζες είναι απόλυτα καλυμμένες για τη διατήρηση του παραγωγικού ιστού της οικονομίας, έκρουσε καμπανάκι για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, τα οποία -όπως είπε- αποτελούν εμπόδιο στην ανάπτυξη. Για το λόγο αυτό βρίσκεται σε διάλογο με την κυβέρνηση για τα σχέδια που πρέπει να βρεθούν πάνω στο τραπέζι. Σε ότι αφορά την επόμενη ημέρα, ζήτησε να ενισχυθεί το μέτωπο των μεταρρυθμίσεων αλλά και να υπάρξει προσεχτική διαχείριση στα δημόσια οικονομικά, ενώ επεσήμανε την ανάγκη ενός νέου πλαισίου φερεγγυότητας και πτωχευτικού νόμου, εκσυγχρονισμό της προστασίας της α’ κατοικίας και λύση στην αναβαλλόμενη φορολογία.

Σ. Πέτσας: Η ροή στον ποταμό Έβρο μπορεί να αλλάζει. Τα σύνορα δεν αλλάζουν

Την βούληση της κυβέρνησης να ολοκληρώσει άμεσα το φράχτη στον Έβρο, εξέφρασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, στη διάρκεια της ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

Όπως σημείωσε, μέσα στις επόμενες δέκα ημέρες θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για τον ορισμό αναδόχου για το έργο, ενώ εμφατικό ήταν και το μήνυμά του προς την Άγκυρα.

“Αυτό που πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι Έλληνες που μας ακούνε είναι ότι ο ποταμός Έβρος μπορεί να αλλάζει τη ροή του, τα σύνορα δεν αλλάζουν. Επομένως, εμείς κάνουμε ό,τι χρειάζεται, για να φυλάξουμε τα σύνορά μας που είναι και σύνορα της Ευρώπης και κάνουμε ό,τι χρειάζεται, για να προασπίσουμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα”, επεσήμανε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Τηλεφωνική επικοινωνία Δένδια με τον νέο ΥΠΕΞ του Ισραήλ

Τηλεφωνική επικοινωνία με το νέο υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ Γκάμπι Ασκενάζι είχε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας, κατά την οποία τον συνεχάρη για την ανάληψη των νέων του καθηκόντων.

Στο επίκεντρο της συνομιλίας βρέθηκαν η ολοένα αναπτυσσόμενη στρατηγική σχέση Ελλάδας και Ισραήλ, καθώς και η περιφερειακή συνεργασία, σύμφωνα με διπλωματικές πηγές.

Ειδικότερα, συζητήθηκαν ο προγραμματισμός του επόμενου Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας-Ισραήλ, καθώς και συναντήσεων τόσο στο πλαίσιο του τριμερούς σχήματος Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ, καθώς και του σχήματος 3+1, με τη συμμετοχή των ΗΠΑ.

Επιπλέον, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αντηλλάγησαν απόψεις σχετικά με τον τουρισμό μεταξύ Ελλάδας-Ισραήλ, χωρών με αντίστοιχα επιδημιολογικά δεδομένα.

Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερο θερμό κλίμα και επαναβεβαίωσε τους ισχυρούς δεσμούς φιλίας και συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ, σημείωναν οι ίδιες πηγές.

Χονκ-Κονγκ: ο κορωνοϊός φεύγει…οι εντάσεις επιστρέφουν

Χιλιάδες πολίτες κατέκλυσαν την Κυριακή τους δρόμους του Χονγκ Κονγκ για να καταγγείλουν ένα κινεζικό νομοσχέδιο που χαρακτηρίζεται ελευθεριοκτόνο, προκαλώντας τη ζωηρή απάντηση της μονάδας της αστυνομίας για την καταστολή των ταραχών, σκηνές που είχε να δει εδώ και μήνες η πρώην βρετανική αποικία.

Μετά τις σχεδόν καθημερινές διαδηλώσεις πέρυσι, διαμαρτυρίες δεν οργανώνονταν φέτος λόγω της επιταγής της κοινωνικής αποστασιοποίησης για την καταπολέμηση του κορονοϊού.

Ωστόσο, η κατάθεση στο κινεζικό κοινοβούλιο, την Παρασκευή, ενός νομοσχεδίου που έχει στόχο να απαγορεύσει «την προδοσία, την απόσχιση, την στάση και την ανατροπή» στο Χονγκ Κονγκ πυροδότηκε εκ νέου εντάσεις. Πολλώ δε μάλλον όταν το Πεκίνο ζήτησε την Κυριακή την εφαρμογή του «χωρίς καθυστέρηση».

Το κίνημα υπέρ της δημοκρατίας είχε πολλαπλασιάσει τις εκκλήσεις για να καταγγείλει αυτό το νομοσχέδιο, για ένα θέμα που προκαλεί εδώ και χρόνια την έντονη αντίδραση των πολιτών του Χονγκ Κονγκ.

Χιλιάδες κάτοικοι συμμετείχαν την Κυριακή στη διαμαρτυρία παρά την απαγόρευση των διαδηλώσεων, φωνάζοντας συνθήματα εναντίον της κυβέρνησης σε διάφορες συνοικίες του νησιού.

Τούρκος πρέσβης για Έβρο: «Τεχνικό ζήτημα» το θέμα που προέκυψε

Στο ζήτημα του Έβρου αναφέρθηκε ο Τούρκος πρέσβης στην Ελλάδα Μπουράκ Οζούγκεργκιν, τονίζοντας ότι τα όσα συνέβησαν στα σύνορα Ελλάδας-Τουρκίας «δεν είναι συνοριακή διαφορά», αλλά «τεχνικό ζήτημα».

Όπως μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, ο Τούρκος διπλωμάτης χαρακτήρισε το ζήτημα «απολύτως φυσιολογικό για γειτονικές χώρες» και πρόσθεσε ότι υπάρχει επικοινωνία με τις ελληνικές Αρχές.

«Είμαστε σε στενή επαφή με τους Έλληνες συναδέλφους μας από τότε που έγινε γνωστό το θέμα. Από την αρχή, συμφωνήσαμε ότι δεν πρόκειται για συνοριακή διαφορά. Αντίθετα, είναι ένα τεχνικό ζήτημα που είναι απολύτως φυσιολογικό για γειτονικές χώρες που έχουν χερσαία σύνορα. Δεν είναι συνοριακή διαφορά, ας μην τη μετατρέψουμε σε τέτοια», δήλωσε ο κ. Οζούγκεργκιν στον τηλεοπτικό σταθμό.

Το ζήτημα του Έβρου έχει ανάψει φωτιές στο πολιτικό σκηνικό.

Ο κ. Δένδιας με δηλώσεις του το Σαββατοκύριακο γνωστοποίησε ότι παρατηρήθηκε κινητικότητα από την Τουρκία σε σημείο του φράχτη στον Έβρο, χαρακτήρισε, ωστόσο, ψευδή τον ισχυρισμό περί κατάληψης εδάφους μας.

Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ ο κ. Δένδιας ξεκαθάρισε πως η βρετανική «Sun», υιοθέτησε τον ισχυρισμό περί κατάληψης από Τούρκους 16 στρεμμάτων ελληνικού εδάφους. Τον ίδιο ισχυρισμό επανέλαβε ένα ακροδεξιό κόμμα και – όπως είπε ο υπουργός – «στη συνέχεια υπερακόντισε την ανοησία αυτή ο ΣΥΡΙΖΑ».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ