Με ήπιες απώλειες για τέταρτη διαδοχική συνεδρίαση ολοκληρώθηκαν οι συναλλαγές στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με τους πωλητές να διατηρούν οριακά το προβάδισμα, χωρίς όμως να διαταράσσουν τη συνολική ανοδική εικόνα της αγοράς. Οι αναλυτές χαρακτηρίζουν τη διόρθωση απολύτως φυσιολογική, μετά το εντυπωσιακό ράλι που οδήγησε πρόσφατα τον Γενικό Δείκτη στις 2.500 μονάδες, το υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 17 ετών.



