Το φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 3 δισ. ευρώ για την περίοδο 2026-2031, το οποίο φιλοδοξεί να μετασχηματίσει την AKTOR σε έναν διαφοροποιημένο όμιλο υποδομών, ενέργειας και παραχωρήσεων, παρουσίασε η διοίκηση του Ομίλου στους αναλυτές, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη χρηματοδότηση του σχεδίου, στη βελτίωση της κερδοφορίας και στη δημιουργία σταθερών επαναλαμβανόμενων ταμειακών ροών. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Αλέξανδρος Εξάρχου, υπογράμμισε ότι ο σχεδιασμός δεν στοχεύει μόνο στη μεγέθυνση του Ομίλου, αλλά κυρίως στη διαχρονική δημιουργία αξίας για τους μετόχους, μέσα από ένα επιχειρηματικό μοντέλο με υψηλότερα περιθώρια κερδοφορίας και καλύτερη αξιοποίηση των κεφαλαίων.



