Αρχική Blog Σελίδα 4382

OPEN: Αποχώρησε και ο διευθυντής ειδήσεων Στράτος Μπαλής

Συνέχεια ανατροπών και αποχωρήσεων στο OPEN, μετά την αποχώρηση του πρώην Γενικού διευθυντή ειδήσεων του καναλιού Δημήτρη Μιχαλέλη.

Αυτή τη φορά, αποχώρησε το Νο2 των ειδήσεων του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη, ο  διευθυντής ειδήσεων, Στράτος Μπαλής.

Φαίνεται πως η αποχώρηση του Δημήτρη Μιχαλέλη ήταν η πρώτη που άνοιξε τον ασκό του Αιόλου και έπεται συνέχεια, με μεγάλες αλλαγές να ακολουθούν το επόμενο διάστημα.

Αλλαγές που σχετίζονται και με τις χαμηλές πτήσεις που καταγράφει συνολικά το OPEN στην τηλεθέαση.

Ενισχύεται σημαντικά η ΔΥΚ με την παραχώρηση σκάφων Ανορθοδόξου Πολέμου MK-V από το Αμερικανικό Ναυτικό

Την Παρασκευή 10 Απριλίου 2020, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΝ Αντιναύαρχο Στυλιανό Πετράκη ΠΝ επισκέφθηκε στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας το χώρο ελλιμενισμού των 4 Σκαφών Ανορθοδόξου Πολέμου (ΣΑΠ) MK-V, τα οποία παραχωρήθηκαν μεταχειρισμένα από το Αμερικανικό Ναυτικό για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών της Διοίκησης Υποβρύχιων Καταστροφών (ΔΥΚ).

Η μεταφορά των 4 ΣΑΠ MK-V από τις ΗΠΑ ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα 6 Απριλίου 2020 στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας, όπου θα παραμείνουν για την εκτέλεση των απαιτούμενων ελέγχων και εργασιών συντήρησης και επισκευής στο πλαίσιο της ενεργοποίησής τους.

Στην επίσκεψη παραβρέθηκαν ο Ακόλουθος Άμυνας των ΗΠΑ στην Ελλάδα Πλοίαρχος Τίμοθι Κέτερ (Timothy N. Ketter) και ο εκπρόσωπος του Γραφείου Αμυντικής Συνεργασίας (ODC) των ΗΠΑ στην Ελλάδα Αντιπλοίαρχος Άντονι Γκάρνερ (Anthony Garner).

Τα εν λόγω Σκάφη θα αναβαθμίσουν σημαντικά τις επιχειρησιακές δυνατότητες της ΔΥΚ.

Πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στη δύναμη του ΝΑΤΟ στο Κόσοβο

Ένα μέλος της ειρηνευτικής δύναμης του ΝΑΤΟ στο Κόσοβο διαγνώσθηκε θετικό στον νέο κορονοϊό, αναφέρεται σε ανακοίνωση της διοίκησής της, όπου προστίθεται πως το γεγονός αυτό δεν πρόκειται να επηρεάσει το έργο της αποστολής.

«Το πρώτο κρούσμα θετικής διάγνωσης στον κορονοϊό στους κόλπους της υπό ΝΑΤΟϊκή διοίκηση δύναμης εντοπίσθηκε σήμερα», ανακοίνωσε η αποστολή, χωρίς να προσδιορίζει από ποια χώρα προέρχεται ο στρατιώτης που προσεβλήθη.

Το ΝΑΤΟ διατηρεί περίπου 3.500 οπλίτες στο Κόσοβο, μεταξύ αυτών 659 από τις ΗΠΑ. Στο Κόσοβο έχουν καταγραφεί 227 κρούσματα του νέου κορονοϊού με 7 από αυτά θανατηφόρα.

Βίντεο ντοκουμέντο: Τούρκοι λιμενικοί χτυπούν ανελέητα πρόσφυγες που επιβαίνουν σε βάρκα

Βίντεο-ντοκουμέντο με πρωταγωνιστές το πλήρωμα σκάφους της Τουρκικής ακτοφυλακής να χτυπά ανελέητα πρόσφυγες που επιβαίνουν σε βάρκα.

Οι Τούρκοι Λιμενικοί αντί να βοηθήσουν τους επιβαίνοντες στη βάρκα, μεταξύ των οποίων υπάρχουν γυναίκες και παιδιά τους χτυπούν με κοντάρια, σχοινιά, γκλοπ. Οι φωνές και τα ουρλιαχτά των θυμάτων που ακούγονται, καταδεικνύουν τη βιαιότητα που βιώνουν μεσοπέλαγα.

Αλλά οι Τούρκοι λιμενικοί δεν σταμάτησαν εκεί, το Τουρκικό σκάφος με επικίνδυνους ελιγμούς πλησίον της βάρκας προκαλεί κυματισμούς με προφανή σκοπό να τη βουλιάξει.

Το video αυτό αποτελεί μία μικρή απάντηση στις προκλητικές δηλώσεις εναντίον της Ελλάδας του Τούρκου προέδρου, Ταγίπ Ερντογάν πριν ένα μήνα περίπου ,όταν κατηγόρησε τις ευρωπαϊκές χώρες ότι «καταπατούν» τα ανθρώπινα δικαιώματα «χτυπώντας, βυθίζοντας πλοιάρια ακόμη και πυροβολώντας» εναντίον των μεταναστών που προσπαθούν να περάσουν στην Ευρώπη συμπληρώνοντας:«Οι Έλληνες, που χρησιμοποίησαν κάθε μέσο προκειμένου να εμποδίσουν τους μετανάστες να εισέλθουν στο έδαφός τους, φτάνοντας μέχρι το σημείο να τους πνίγουν ή να τους σκοτώνουν με πραγματικές σφαίρες, δεν θα πρέπει να ξεχνούν ότι και οι ίδιοι μια ημέρα ίσως να έχουν ανάγκη συμπόνιας»

Δείτε τα πλάνα:

Πηγή: kalymnos-news

Γαλλία: 50 ναύτες του αεροπλανοφόρου Σαρλ ντε Γκωλ θετικοί στον κορονοϊό

Τη μόλυνση 50 μελών πληρώματος του γαλλικού αεροπλανοφόρου Σαρλ ντε Γκωλ από κορωνοϊό ανακοίνωσε την Παρασκευή το υπουργείο Αμυνας. 

Η εστία της προσβολής των μελών του ‘Σαρλ ντε Γκωλ’ δεν έχει γίνει γνωστή, ενώ το πυρηνοκίνητο σκάφος που διαπλέει τον Ατλαντικό δεν έχει έλθει σε επαφή με κάποιο ξένο στοιχείο από τις 15 Μαρτίου. Η διοίκησή του, την περασμένη Τετάρτη είχε αποφασίσει να επισπεύσει τον κατάπλου του στη Γαλλία λόγω του εντοπισμού υπόπτων κρουσμάτων.

«Στόχος είναι να εντοπίσουμε τη διαδρομή μετάδοσης του κορωνοϊού και να εφαρμόσουμε το πρωτόκολλο για τον περιορισμό της επέκτασης του ιού», τονίζει το υπουργείο. Μία ομάδα των Υπηρεσών Υγείας του Στρατού (SSA), έχει αποσταλεί από την Τετάρτη στο ‘Σαρλ ντε Γκωλ’ με δύο επιδημιολόγους, έναν ειδικό στη βιοασφάλεια κι έναν γιατρό για τη λήψη δειγμάτων.

Οι τρείς ναύτες που απομακρύνθηκαν διακομίσθηκαν στο στρατιωτικό νοσοκομείο της Σαντ-Αν στην Τουλόν για να “διατηρηθούν οι ιατρικές δυνατότητες” του σκάφους, τονίζει το υπουργείο, ενώ ταυτόχρονα αποφασίσθηκε το πλήρωμα να φέρει υποχρεωτικά μάσκες προστασίας.

Μετά το αμερικανικό πυρηνοκίνητο αεροπλανοφόρο ‘Θίοντορ Ρούζβελτ’ το ‘Σαρλ ντε Γκωλ’ είναι το δεύτερο σκάφος τέτοιας κλάσης που πλήττεται από την πανδημία.

Παναγιωτόπουλος: Καταβάλλουμε προσπάθεια για την ενίσχυση του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων

Την ετοιμότητα του υπουργείου Εθνικής Άμυνας να συνεργασθεί με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να εξετασθεί το ενδεχόμενο εξεύρεσης της προσφορότερης λύσης στο θέμα της οικονομικής επιβάρυνσης στρατιωτικών για τη διέλευση από διόδια, εξέφρασε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας,Νίκος Παναγιωτόπουλος, απαντώντας σε ερωτήσεις που κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, Χρήστος Γκόκας και Βασίλης Κεγκέρογλου και του ΚΚΕ, Νίκος Παπαναστάσης και Θανάσης Παφίλης για το θέμα.

Όπως αναφέρει στην απάντησή του, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, λαμβάνοντας υπόψη ότι συγκεκριμένο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων εργάζεται σε τόπους, οι οποίοι απέχουν συνήθως από τον τόπο που διαμένουν οι οικογένειές τους και με σκοπό την οικονομική τους ελάφρυνση, έχει έλθει ήδη σε επαφή με τις εταιρίες λειτουργίας διοδίων ανά την επικράτεια, προκειμένου να διερευνήσει τη δυνατότητα παροχής έκπτωσης στο προσωπικό που κινείται στους αυτοκινητοδρόμους που ελέγχουν. 

«Από τις απαντήσεις που λάβαμε, κατόπιν της σχετικής αλληλογραφίας, οι εταιρείες εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων συνιστούσαν την εγγραφή του ενδιαφερομένου προσωπικού στα ειδικά εμπορικά-εκπτωτικά τους προγράμματα», γνωστοποίησε ο υπουργός και προσέθεσε:

«Το ΥΠΕΘΑ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενίσχυση του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, με οποιοδήποτε δυνατό τρόπο στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, και είναι έτοιμο να συνεργασθεί με το συνερωτώμενο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να εξετασθεί το ενδεχόμενο εξεύρεσης της προσφορότερης λύσης για το συγκεκριμένο ζήτημα». 

Το όπλο που θα αντικαταστήσει το θρυλικό G3 στον ελληνικό στρατό

Tον Μάρτιο του 2021 η χώρα μας θα γιορτάζει την Επέτειο 200 ετών από την Επανάσταση του 1821 και στην πανηγυρική παρέλαση της 25ης Μαρτίου στόχος είναι να παρελάσει και να παρουσιαστεί για πρώτη φορά με ένα μικρό άγημα το νέο «εθνικό όπλο» του Ελληνικού Στρατού αλλά και το νέο «εθνικό όχημα».

«ΤΑ ΝΕΑ» παρουσιάζουν σήμερα όλο το σχέδιο της κυβέρνησης και του υπουργείου Εθνικής Αμυνας για την επιλογή και την παραγωγή του νέου «εθνικού όπλου», που θα αντικαταστήσει δηλαδή το «θρυλικό» τυφέκιο G3, αλλά και για την παραγωγή του νέου «εθνικού οχήματος» που θα αντικαταστήσει τα πεπαλαιωμένα στρατιωτικά φορτηγά γενικής χρήσης Στάγερ και Μερσεντές. Επειτα από 4 δεκαετίες χρήσης του ατομικού τυφεκίου G3 αλλά και των υπέργηρων οχημάτων έχει έρθει πλέον η ώρα να πάμε σε σύγχρονες λύσεις για τις Ενοπλες Δυνάμεις.

Η λύση που έχει προκριθεί δεν είναι αυτή της προμήθειας των νέων τυφεκίων μέσω διαγωνισμού αλλά ούτε και αυτή της κατασκευής ενός νέου πρωτότυπου όπλου «made in Greece». Κάτι τέτοιο θα ήταν χρονοβόρο και αμφιβόλου αποτελεσματικότητας.

Αντίθετα, αποφασίστηκε να επιλέξουμε ένα από τα 5-6 τυφέκια που χρησιμοποιούν άλλοι στρατοί του ΝΑΤΟ και είναι εγνωσμένης αξίας και διεθνώς αναγνωρίσιμα. Θα τα δούμε και θα τα δοκιμάσουμε όλα. Και αφού καταλήξουμε σε αυτό που οι επιτελείς του «Πενταγώνου» θεωρούν το καταλληλότερο για τις Ενοπλες Δυνάμεις, θα ζητήσουμε από την κατασκευάστρια χώρα να γίνουμε συμπαραγωγοί του. Να γίνει δηλαδή η μέγιστη παραγωγή του στην Ελλάδα και να πάρουμε και άδεια για εξαγωγές του. Αυτό θα επιτευχθεί με μια συμφωνία Government to Government. «Πρόκειται για μια λύση που θα συμβάλει σημαντικά στην αναζωογόνηση και στη βιωσιμότητα της αμυντικής βιομηχανίας της χώρας μας» επισημαίνουν ανώτατες στρατιωτικές πηγές. Το νέο τυφέκιο, εξηγούν, «σε μεγάλο, σε πολύ μεγάλο ποσοστό μπορεί να παραχθεί στην Ελλάδα». Αυτό σημαίνει ότι 10 εταιρείες θα μπορούσαν να ασχοληθούν με αυτό το πρότζεκτ προσφέροντας σταθερή δουλειά σε πολύ κόσμο σε βάθος δεκαετίας. «Και παράλληλα ο Στρατός μας θα αποκτήσει ένα από τα καλύτερα όπλα. Είναι δηλαδή μια λύση win win» προσθέτουν.

H διαδικασία της επιλογής του νέου τυφεκίου (ατομικού τυφεκίου, ελεύθερου σκοπευτή και περιστρόφου) βρίσκεται σε εξέλιξη υπό τη μέριμνα του υφυπουργού Εθνικής Αμυνας Αλκιβιάδη Στεφανή, ο οποίος ως πρώην αρχηγός ΓΕΣ γνωρίζει καλά τις ανάγκες του Στρατού. Ηδη αντιπροσωπεία του ΓΕΣ και της κυβέρνησης έχει επισκεφθεί χώρες όπως το Ισραήλ προκειμένου να δει από κοντά τυφέκια που χρησιμοποιούν άλλοι στρατοί. Συμβολή στην έως τώρα διαδικασία έχει και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Κατασκευαστών Αμυντικού Υλικού (ΣΕΚΠΥ) – αφού όταν επιλεγεί το όπλο, ελληνικές εταιρείες του αμυντικού τομέα θα αναλάβουν την παραγωγή του – και σύμφωνα με πληροφορίες, η συνεργασία του με το υπουργείο και τον υφυπουργό Αμυνας είναι πολύ καλή και λειτουργική.

Σε ό,τι αφορά το κόστος παραγωγής για το νέο «εθνικό τυφέκιο», δεν θεωρείται μεγάλο. Υπολογίζεται σε 10 εκατομμύρια ευρώ. Θα χρειαστούμε 100.000 -150.000 τυφέκια για τα επόμενα 10 χρόνια, άρα το κόστος είναι 10.000 ευρώ ανά έτος.

Συμπαραγωγή

Το ίδιο μοντέλο θα ακολουθηθεί και για την επιλογή του νέου «εθνικού οχήματος» προς αντικατάσταση των παλιών Στάγερ και Μερσεντές. Μπορεί ελληνικές εταιρείες να μην κατασκευάζουν κινητήρες, όμως μπορούν κάλλιστα να κατασκευάσουν όλα τα «γύρω γύρω» ενός οχήματος. Το κόστος για την παραγωγή του «εθνικού οχήματος» υπολογίζεται σε 400 εκατ. ευρώ. Σχολιάζοντας την προοπτική της συμπαραγωγής στη χώρα μας του «εθνικού όπλου» και του «εθνικού οχήματος» ο πρόεδρος του ΔΣ του ΣΕΚΠΥ Τάσος Ροζολής επισημαίνει ότι είναι μια «έξυπνη ιδέα και στη σωστή κατεύθυνση. Η θέση του Συνδέσμου μας είναι ότι ακόμη και στα μεγάλα εξοπλιστικά προγράμματα θα πρέπει μίνιμουμ το 30% να γίνεται με συμπαραγωγή στην Ελλάδα. Ετσι, θα έρθουν δουλειές στη χώρα μας σε τεχνολογία και βιομηχανία αιχμής».

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Τεράστια δωρεά Μαρινάκη, Φράγκου και ΙΟΝ στο Γενικό Κρατικό της Νίκαιας

Την κάλυψη όλων των εξόδων για την ανάπτυξη 12 νέων κλινών στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας, αναλαμβάνουν ο κύριος Ευάγγελος Μαρινάκης, η κυρία Αγγελική Φράγκου και η εταιρεία ΙΟΝ Α.Ε.

Η δωρεά, συνολικού ύψους άνω του 1.500.000 ευρώ, περιλαμβάνει την αγορά πλήρους εξοπλισμού των 12 κλινών ΜΕΘ (ειδικά κρεβάτια ΜΕΘ, σταθερούς αναπνευστήρες υψηλής τεχνολογίας, ειδικά μόνιτορς, αντλίες, απινιδωτές κτλ.), την κάλυψη των εξόδων για όλες τις οικοδομικές εργασίες και χωροταξικές μετατροπές που απαιτούνται, τα έξοδα για όλες τις ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, το κόστος του συνόλου του υγειονομικού και νοσηλευτικού εξοπλισμού που απαιτείται, καθώς και ο,τιδήποτε άλλο προκύψει στα πλαίσια της επέκτασης της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου.

Ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας ευχαριστεί τον κύριο Ευάγγελο Μαρινάκη, την κυρία Αγγελική Φράγκου και την ΙΟΝ Α.Ε., για τη σημαντική συμβολή τους στην ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, για την αντιμετώπιση της μεγάλης κρίσης Δημόσιας Υγείας που βιώνουμε στη χώρα.

Κρούσματα κορωνοϊού σε τρία αεροπλανοφόρα των ΗΠΑ

Σε ναύτες τριών αεροπλανοφόρων των ΗΠΑ εξαπλώθηκε ο κορωνοϊός, σύμφωνα με όσα δήλωσαν αξιωματούχοι του Ναυτικού στους Financial Times.

Μέλη των πληρωμάτων που εξετάστηκαν βρέθηκαν θετικοί και απομακρύνθηκαν από το USS Ronald Reagan, που έχει αναπτυχθεί στην Ιαπωνία.

Ναύτης άλλου αεροπλανοφόρου, που ήταν επίσης θετικός κατά την επιστροφή του από άδεια δεν επιβιβάστηκε στο USS Carl Vinson, το οποίο βρισκόταν σε ναυπηγείο στην πολιτεία της Ουάσινγκτον εκείνο το διάστημα.

Ενας άλλος ναύτης σε τρίτο αεροπλανοφόρο, το USS Nimitz, που ετοιμάζεται να αναχωρήσει, έχει μπει σε καραντίνα, μετά από επίμονα συμπτώματα από τότε που επιβιβάστηκε στο πλοίο, παρά τα δύο τεστ που έδειξαν ασαφή αποτελέσματα. Ενας δεύτερος ναύτης του USS Nimitz έμεινε στο σπίτι του, μετά το θετικό τεστ, κατά τη διάρκεια άδειας του.

Το Πολεμικό Ναυτικό αντιμετωπίζει μία επιτάχυνση της μετάδοσης του ιού στο USS Theodore Roosevelt, που είναι το μοναδικό αεροπλανοφόρο που είχε αναπτυχθεί στον Ειρηνικό, έως ότου οι προσπάθειες αντιμετώπισης της ασθένειας το ανάγκασαν να ελλιμενιστεί στο Γκουάμ και να αποβιβάσει χιλιάδες ναυτικούς για να κάνουν τεστ και θεραπείες. Την Πέμπτη, ο στρατηγός John Hyten, δήλωσε ότι 416 μέλη του πληρώματος είχαν μέχρι στιγμής βρεθεί θετικά στον ιό, ενώ άλλα 1,164 τεστ δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί.

Το Πεντάγωνο προσπαθεί να βρει τρόπους να ελέγξει τους ναύτες πριν τα πλοία ξεκινήσουν τα ταξίδια τους.

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της Παρασκευής 10 Απριλίου 2020

Οι πρώτες σελίδες των εφημερίδων της Παρασκευής 10 Απριλίου 2020

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ