Αρχική Blog Σελίδα 4134

Ο Πούτιν εξοπλίζει το ναυτικό της Ρωσίας με πυρηνικά όπλα νέας γενιάς

Το ρωσικό ναυτικό θα εξοπλιστεί με υπερηχητικά πυρηνικά όπλα και υποβρύχια drones, γράφει ο Independent, γεγονός που υποδεικνύει ότι η Ρωσία είναι ένα βήμα πιο κοντά στην ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών.

Ο Ρώσος πρόεδρος έχει μιλήσει επανειλημμένως για την επιθυμία του να αναπτύξει μια νέα γενιά πυρηνικών όπλων που θα μπορούν να στοχεύσουν οπουδήποτε στον πλανήτη.

Κι ενώ ειδικοί από τη Δύση αναρωτιούνται πόσο προχωρημένα είναι τα στρατιωτικά σχέδια της Μόσχας, το ρωσικό υπουργείο Εθνικής Άμυνας αναφέρει ότι τα νέα όπλα είναι στην τελική φάση δοκιμών.

Τα όπλα περιλαμβάνουν το υποβρύχιο πυρηνικό drone με την ονομασία «Ποσειδώνας», το οποίο έχει σχεδιαστεί να μεταφέρεται από υποβρύχια, και ο υπερηχητικός πύραυλος Tsirkon, ο οποίος μπορεί να μεταφέρεται από πλοία.

Η ευελιξία των υπερηχητικών πυραύλων, που ταξιδεύουν πέντε φορές με την ταχύτητα του ήχου, καθιστά δύσκολο να εντοπίζονται και να παρακολουθούνται.

Και, αν και δεν έκανε ξεκάθαρο τον ακριβή χρόνο που θα λάβει ο στρατός τα νέα υπερηχητικά όπλα, είπε ότι πλησιάζει η μέρα.

«Η εκτεταμένη ανάπτυξη προηγμένων ψηφιακών τεχνολογιών που δεν έχουν άλλες ισάξιες στον πλανήτη, συμπεριλαμβανομένων των υπερηχητικών συστημάτων και των υποβρύχιων drones, θα δώσει στον στόλο μοναδικά πλεονεκτήματα και αυξημένες ικανότητες μάχης», δήλωσε ο Πούτιν.

Σε μια ξεχωριστή δήλωση που δημοσιεύθηκε μέσω ρωσικών πρακτορείων, το υπουργείο Άμυνας πρόσθεσε ότι διεξήχθησαν δοκιμές για τα υποβρύχια Belgorod που είναι τα πρώτα με δυνατότητα μεταφοράς των drones «Poseidon».

Το Κρεμλίνο ανακοίνωσε ότι η πρώτη ομάδα υπερηχητικών πυραύλων Avangard τέθηκε σε λειτουργία δύο ημέρες μετά τα Χριστούγεννα του 2019.

Εκείνη την εποχή ο κ. Πούτιν είχε πει ότι η ανάπτυξη της τεχνολογίας σήμαινε ότι «φτάνουν» τη Δύση, προσθέτοντας: «Καμία χώρα δεν διαθέτει υπερηχητικά όπλα, πόσο μάλλον υπερηχητικά όπλα ηπειρωτικής εμβέλειας».

Στα Media

MEDIA

Του Μάκη Τσαρούχα

Ζημίες εκατομμυρίων στην ΕΡΤ το 2019

Ζημίες προ φόρων ύψους 13.953.960 ευρώ εμφάνισε η ΕΡΤ το 2019 που φθάνουν τα 19.923.581 ευρώ μαζί με φόρους και το αφορολόγητο αποθεματικό. Τα πρώτα αυτά στοιχεία αναρτήθηκαν στη «Διαύγεια». Ο αναθεωρημένος προϋπολογισμός της προηγούμενης διοίκησης Ιωάννη Δρόσου και Λευτέρη Αρβανίτη (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ) για το 2019 προέβλεπε κύκλο εργασιών 196.574.400 ευρώ και αυξημένα έξοδα ύψους 238.574.400 ευρώ, εξαιτίας του συμψηφισμού μισθών και αποζημιώσεων του λουκέτου του 2013 και το αποτέλεσμα ήταν αρνητικό κατά 42.000.000 ευρώ. Το κόστος του συμψηφισμού ανέρχεται σε 69 εκατ. ευρώ και θα καλυπτόταν από τα αποθεματικά της ΕΡΤ. Το ΔΣ της σημερινής διοίκησης Γιώργου Γαμπρίτσου – Κωνσταντίνου Ζούλα θα προτείνει στον μέτοχο (υπουργείο Οικονομικών) τον σχηματισμό του ειδικού αφορολόγητου αποθεματικού (ν. 3905/2010), το οποίο θα επενδυθεί στο σύνολό του για την παραγωγή κινηματογραφικών έργων. Τα ίδια κεφάλαια της ΕΡΤ το 2018 ανήλθαν σε 366.260.000 ευρώ.

Η BC Partners ετοιμάζεται να ρίξει χρήμα στην αγορά

Νέο τοπίο σε τηλεπικοινωνίες και συνδρομητική τηλεόραση με την πλήρη ανάπτυξη του ανταγωνισμού. Η είσοδος της Nova στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας από τον Σεπτέμβριο, με τη δύναμη που δίνει ο νέος επενδυτής, η BC Partners, αναμένεται να προκαλέσει σημαντικές αλλαγές στο πεδίο, με πρώτη τη μείωση των τιμών σε μια αγορά όπου τον πρώτο λόγο έχει η Cosmote και ακολουθούν η Wind και η Vodafone. Η εξαγορά της Forthnet από την BC Partners μέσω της θυγατρικής εταιρείας United Group κινείται με γοργούς ρυθμούς. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού (ECSC) πρόκειται να εξετάσει τη συμφωνία μεταξύ των ελληνικών τραπεζών που έχουν τον διαχειριστικό έλεγχο των μετοχών της Forthnet και της United Group στις 14 Αυγούστου. Μέχρι τότε αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η διαδικασία εξέτασης των εγγράφων για την ολοκλήρωση της εξαγοράς από την πλευρά της United Group. Τα δεδομένα αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς. Σε έναν λογαριασμό θα υπάρχουν τα κόστη για το σταθερό, το κινητό τηλέφωνο, το internet και τη συνδρομητική τηλεόραση. Το δεύτερο σημείο είναι η παροχή υπηρεσιών προς το σπίτι. Η ενέργεια είναι το πρώτο ζητούμενο, με την παροχή του φυσικού αερίου, και έπονται οι υπηρεσίες delivery και αυτές που σχετίζονται με τις άλλες ανάγκες κάθε οικογένειας.

Υπόσχεση για λύση στους πρώην εργαζόμενους της «Ελευθεροτυπίας»

Προοπτική λύσης για τους πρώην εργαζόμενους της «Ελευθεροτυπίας». Η κυβέρνηση, σύμφωνα με πληροφορίες, δεσμεύτηκε πως στο νέο πτωχευτικό δίκαιο που θα υποβληθεί προς ψήφιση από τη Βουλή θα υπάρχει διάταξη που θα αποσαφηνίζει το καθεστώς στο οποίο βρίσκονται οι πρώην εργαζόμενοι της Χ. Κ. Τεγόπουλος, οι οποίοι περιμένουν να αποζημιωθούν εν μέρει από την πώληση του κτιρίου της εφημερίδας στον Νέο Κόσμο, που απέφερε 10,5 εκατ. ευρώ. Οι τράπεζες παρενέβησαν στη διαδικασία καταθέτοντας αιτήσεις ανακοπής, για να μη λάβουν τα χρήματα που επρόκειτο να κατατεθούν στις 17 Ιουλίου. Υποστήριξαν μάλιστα πως με βάση τον ν. 4335/2015 της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχουν προτεραιότητα έναντι των εργαζομένων, διεκδικώντας το 65% του τιμήματος. Όμως η πτώχευση της Χ. Κ. Τεγόπουλος έγινε το 2014, έναν χρόνο νωρίτερα από την ψήφιση του νόμου, που δεν έχει αναδρομική ισχύ. Η κυβέρνηση διαμήνυσε στους δημοσιογράφους της εφημερίδας, που την προσέγγισαν στο όνομα και των υπολοίπων συναδέλφων τους, πως θα περάσει διάταξη η οποία θα αποσαφηνίζει ρητά πως για τις πτωχεύσεις προ του 2015 έχουν προτεραιότητα οι εργαζόμενοι στα χρήματα από τους πλειστηριασμούς.

Αρνητικοί σε Covid-19, 105 εργαζόμενοι της ΕΡΤ

Αρνητικά ήταν και τα 105 αποτελέσματα των τεστ για την ανίχνευση του νέου κορονοϊού COVID-19, που διενεργήθηκαν σε εργαζόμενους της ΕΡΤ. Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ επισκέφθηκε το Ραδιομέγαρο στην Αγία Παρασκευή και πραγματοποίησε δειγματοληπτικούς ελέγχους σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, την προηγούμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα από τις 15 έως και τις 17 Ιουλίου. Στα μοριακά τεστ υποβλήθηκαν εργαζόμενοι και από τις πέντε Γενικές Διευθύνσεις της ΕΡΤ, χωρίς να παρουσιάζουν κάποιο σύμπτωμα του COVID-19, καθώς μοναδικό κριτήριο για την επιλογή των υπαλλήλων -δημοσιογράφων, τεχνικών, εικονοληπτών, καθαριστριών κ.ά.- ήταν οι ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας τους, όπως για παράδειγμα οι κλειστοί χώροι των studio και των μοντάζ, καθώς και οι αίθουσες εργασίας. Επισημαίνεται, ότι με απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΤ ανάλογοι έλεγχοι θα πραγματοποιούνται στο εξής τακτικά στις εγκαταστάσεις της ΕΡΤ -και εννοείται σε εθελούσια βάση- στο πλαίσιο της προληπτικής τακτικής που ακολουθεί η δημόσια ραδιοτηλεόραση.

Πρώτος ο ΑΝΤ1 τη βδομάδα 13-19 Ιουλίου

Χωρίς ανατροπές η μάχη της  εβδομαδιαίας τηλεθέασης. Στην πρώτη θέση ο ΑΝΤ1 με 14,3% τη βδομάδα 13-19 Ιουλίου και δεύτερος ο Alpha με 12,6%, ενώ τρίτος με 12,4% ο ΣΚΑΪ. Στην τέταρτη υποχώρησε το Star με 10,2% καταγράφοντας και νέες απώλειες στην τηλεθέασή του. Μικρή άνοδος για το Open στο 8,5% (8,1%) στο 5,4% η ΕΡΤ1, ψηλότερα από το Mega που συγκέντρωσε 5,3%.

Αναστάτωση και στις Ενώσεις για τη διεθνή παρέμβαση κατά της «λίστας Πέτσα»

Η παρέμβαση των δημοσιογραφικών οργανώσεων που μετέχουν στο Media Freedom Rapid Response (MFRR), ενάντια στη «λίστα Πέτσα» για την κατανομή των κονδυλίων της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι», με επιστολή στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη προκάλεσε αναστάτωση και στις συνδικαλιστικές ενώσεις. Η επιστολή κατατέθηκε από την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία προς όλες τις ενώσεις για συνυπογραφή του κειμένου διαμαρτυρίας, αλλά οι ενώσεις υπολειτουργούν, έχοντας τους δικούς τους ρυθμούς. Η δημοσιοποίησή της από το Διεθνές Ινστιτούτο Τύπου (IPI), μία εκ των συνολικά επτά οργανώσεων του MFRR, δημιούργησε αντιδράσεις εντός των συνδικαλιστών. Είναι γνωστές εξάλλου οι διαφωνίες τόσο στην ΠΟΕΣΥ, όσο και στην ΕΣΗΕΑ για τη στάση έναντι της «λίστας Πέτσα». Θα έχει ενδιαφέρον αν τελικά οι συνδικαλιστικές ενώσεις αρνηθούν να συνυπογράψουν το κείμενο, όπως έχει ζητήσει η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (ΕΟΔ).

Καθαρή θέση υπέρ της ελευθερίας του λόγου από τον Αθήνα 9.84

O Aθήνα 9.84 σχετικά με τα πρόσφατα γεγονότα της συγκέντρωσης κατοίκων και αλληλέγγυων στην Πλατεία Βικτωρίας, διευκρινίζει ότι οι δημοσιογράφοι του σταθμού έχουν ελευθερία λόγου και καλύπτουν τα γεγονότα, όπως εκείνοι κρίνουν, με γνώμονα το δημοσιογραφικό λειτούργημα και δεοντολογία. Ο σταθμός ποτέ δεν λογόκρινε κανένα δημοσιογράφο και αυτό τον διακρίνει διαχρονικά από τα υπόλοιπα ΜΜΕ. Ταυτόχρονα, αυτονόητο είναι ότι δεν εκπροσωπεί ο εργαζόμενος-δημοσιογράφος ολόκληρο το Μέσο, στο οποίο εργάζεται.

Απελευθερώνει κείμενα το ΑΠΕ

Απελευθερώνει μεγαλύτερο μέρος των κειμένων του το ΑΠΕ, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα στους παραδοσιακούς εκδότες, περισσότερη ανεργία και ακόμη πιο χαμηλούς μισθούς. Το ΑΠΕ άρχισε να διαθέτει μεγαλύτερο μέρος των κειμένων του ελεύθερα στο διαδίκτυο, δίνοντας τη δυνατότητα σε περισσότερα sites να αντιγράψουν την ύλη του, τα οποία τα αναπαράγουν σχεδόν αυτόματα. Αυτό επιτρέπει πλέον στον καθέναν να υποδύεται τον εκδότη, έχοντας το πολύ τέσσερις εργαζόμενους που ειδικεύονται στην αντιγραφή των κειμένων και στην τοποθέτηση τίτλων και φωτογραφιών. Ακόμη όμως και όταν υπάρχουν συνδρομές σε μεγάλα δίκτυα, αυτές είναι τόσο χαμηλές, όπως στην περίπτωση δημοφιλούς ιστοσελίδας, που με 500 ευρώ τον μήνα έχει πλήρη πρόσβαση στο σύνολο των ρεπορτάζ του ΑΠΕ. Με τον τρόπο αυτό υποκαθίστανται δεκάδες θέσεις εργασίας και χτυπιούνται αλύπητα οι εφημερίδες, που έχουν πολλαπλάσιο προσωπικό για να καλύψουν τις ανάγκες τους, ενώ οι ανταγωνιστές τους το κάνουν σχεδόν τσάμπα! Με δεδομένη την ενίσχυση των 9 εκατ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό στο ΑΠΕ, στην πραγματικότητα μερικές δεκάδες sites επιδοτούνται διπλά. Και με τις δωρεάν ειδήσεις και με την κρατική διαφήμιση, που διανέμεται κατά το δοκούν. Η ΕΣΗΕΑ δεν ανοίγει το ζήτημα, ενώ το περίφημο μητρώο online media της προηγούμενης κυβέρνησης αποδείχθηκε ανεπαρκές. Η λύση για τον περιορισμό του προβλήματος θα ήταν να υπάρξει όρος για τη διάθεση της κρατικής διαφήμισης στις ιστοσελίδες για πρωτότυπο ειδησεογραφικό περιεχόμενο –και όχι άρθρα γνώμης– σε ποσοστό άνω του 80%.

Βαρύ κλίµα στα φιλοΣΥΡΙΖΑϊκά ΜΜΕ

Αρνητικό εξακολουθεί να είναι το κλίμα εσωκομματικά για τον Νίκο Παππά, υπό το βάρος των τελευταίων αποκαλύψεων. Στον «πρωινό καφέ» που πραγματοποιήθηκε στην Κουμουνδούρου τις προηγούμενες ημέρες οι σύντροφοι του πρώην υπουργού τον έστησαν στη γωνία και του ζήτησαν να βγει να υπερασπιστεί τον εαυτό του και να μην εξαφανίζεται από τα ΜΜΕ. Πολλώ δε μάλλον από τα φίλα προσκείμενα στον ΣΥΡΙΖΑ. Το κακό είναι ότι κάποια εξ αυτών τα έχουν… μαζεμένα
στον πρώην υπουργό Επικρατείας, χρεώνοντάς του επιδεικτική αδιαφορία μετά τις κάλπες της 7ης Ιουλίου και ξεκάθαρα προνομιακή μεταχείριση στο «Documento» του Κώστα Βαξεβάνη. Στο πλαίσιο αυτό, το πάλαι ποτέ δεξί χέρι του Αλέξη Τσίπρα θεωρεί πως οι καιροί και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα που έχει δημιουργηθεί γύρω από το πρόσωπό του δεν προσφέρονται για τέτοιου είδους ανοίγματα. Ωστόσο, δεν φαίνεται να υπάρχει αντίστοιχη διάθεση υποστήριξης του Παππά και σχετικών παρεμβάσεων στα εν λόγω φιλοΣΥΡΙΖΑϊκά ΜΜΕ από την πλευρά ορισμένων άλλων κομβικών παικτών στο προεδρικό σύστημα της Κουμουνδούρου, γεγονός που έχει προβληματίσει εντόνως τον πρώην πανίσχυρο υπουργό.

Στην ΕΣΗΕΑ έξι διευθυντές εφημερίδων

Συναντήσεις με διευθυντές εφημερίδων πραγματοποιούνται στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ. Στις αρχές του μήνα είχε γίνει συνάντηση με τους διευθυντές των εφημερίδων “Καθημερινή, Αλέξη Παπαχελά, “Το Βήμα” Αντώνη Καρακούση και “ΕφΣυν” Νικόλα Βουλέλη. Εκεί συζητήθηκαν όλα τα θέματα που αφορούν στα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα έντυπα μέσα ενώ έγινε ανταλλαγή απόψεων γα το πως μπορεί να υλοποιηθούν τα μέτρα στήριξης..των εφημερίδων. Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε σήμερα στην ΕΣΗΕΑ και συνάντηση με τους διευθυντές τριών αθλητικών εφημερίδων: τους Βασίλη Βέργη (livesport) Γιώργο Μαζιά (sportday), Γιάννη Χωριανόπουλο (sportime). Συμμετείχαν η Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ Μαρία Αντωνιάδου, η Α Αντιπρόεδρος Αρια Αγάτσα και με τηλεδιάσκεψη η β αντιπρόεδρος Αγγελική Γυπακη και το μέλος Γιώργος Βότσκαρης. Τη συνάντηση χαιρέτησε ο Πρόεδρος του δευτεροβάθμιου πειθαρχικού Π. Γερακάρης. Οπως γράφει στο fb η Αρια Αγάτσα ( απ΄όπου και η φωτογραφίες) συζητήθηκαν οι κοινές δράσεις για να δοθεί νέα πνοή στις αθλητικές εφημερίδες. Οι τρεις διευθυντές, πέραν των άλλων, δεσμεύτηκαν να συνδράμουν στην ημερίδα που πρόκειται να διοργανώσει η ΕΣΗΕΑ με κεντρικό θέμα τη δεοντολογια μετά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ζυµώσεις καναλιών και media shops ενόψει νέας σεζόν

Στη διανομή της διαφημιστικής πίτας στη μετά κορονοϊό εποχή, και δη με την έναρξη της νέας τηλεοπτικής σεζόν, στρέφουν το ενδιαφέρον τους οι εγχώριοι τηλεοπτικοί σταθμοί, καθώς και τα media shops. Ο περασμένος μήνας, πάντως, έφερε χαμόγελα, καθώς, παρά τις περί του αντιθέτου προβλέψεις, το πρόσημο ήταν θετικό τηρουμένων των αναλογιών. Σύμφωνα με τις έως τώρα εκτιμήσεις, η διαφημιστική δαπάνη τον Ιούνιο κυμάνθηκε από μείον 5% έως και συν 3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, κάνοντας μάλιστα κάποιους να μιλούν ακόμα και για μια σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα. Ωστόσο, το γεγονός αυτό κάθε άλλο παρά θα μπορούσε να αποτελέσει αποτύπωση του κοντινού και απώτερου μέλλοντος, πολλώ δε μάλλον για το διάστημα Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου, οπότε και θα λανσαριστούν τα νέα προγράμματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις έως τώρα συζητήσεις μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων γίνεται σαφέστατα λόγος για χαμηλότερους τζίρους, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται. Η πλευρά των media shops, επικαλούμενη στοιχεία για επερχόμενες ζημίες, ζητεί να υπάρξει αναθεώρηση στον ετήσιο στόχο επιβράβευσης προς τα κάτω.

Περιμένουν να πληρωθούν τα… Χριστούγεννα

Σε κανονικό αδιέξοδο έχουν περιέλθει οι εργαζόμενοι στις εκδοτικές επιχειρήσεις του Ιωάννη Φιλιππάκη, αφού οι καθυστερήσεις στην καταβολή των μισθών έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Αυτή τη στιγμή οι καθυστερήσεις στην μισθοδοσία ξεπερνά του εννιά μήνες, με κανένα να μην μπορεί να δώσει σαφή απάντηση για τον χρόνο αποπληρωμής των οφειλόμενων. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά οι τελευταίες εξελίξεις με την εμπλοκή του εκδότη στο παραδικαστικό Παπαγγελόπουλου, φέρνουν σε ακόμη πιο δύσκολη θέση την επιχείρηση του κ. Φιλιππάκη. Το βασικό πρόβλημα για τον εκδότη είναι ότι όπως διαμορφώνονται τα πράγματα πολύ σύντομα θα βρεθεί απέναντι σε μέτωπο συνεργατών, οι οποίοι θα διεκδικούν άμεσα τις οφειλές τους. Όσο για το Δημόσιο τώρα, αυτό μπορεί (και) να περιμένει.

Τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων της Δευτέρας 27 Ιουλίου

Διαβάστε τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων.

Sport Day
Live Sport
SporTime
Φως
Πρωταθλητής
Η Ώρα των Σπορ
MetroSport
Match Αχαΐας

Anadolu: Με τουρκικό πολεμικό ναυτικό και όχι με την Ελλάδα πραγματοποιεί άσκηση το Αιζενχάουερ

Με το τουρκικό πολεμικό ναυτικό και όχι με την Ελλάδα θα πραγματοποιήσει άσκηση το αμερικανικό αεροπλανοφόρο Άιζενχάουερ υποστηρίζει το επίσημο τουρκικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Anadolu, αναφέροντας ότι πηγές του διαψεύδουν δημοσιεύματα σε ελληνικές ιστοσελίδες ότι το Άιζενχαουέρ θα πραγματοποιήσει κοινή άσκηση στο Αιγαίο με την ελληνική πολεμική αεροπορία, όπως γράφει το cyprustimes.com.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το αμερικανικό αεροπλανοφόρο συνοδευόμενο με τρία αμερικανικά πολεμικά πλοία τις επόμενες μέρες θα συμμετάσχει στην εκπαιδευτική άσκηση Επιχείρηση Ασπίδα της Μεσογείου με το τουρκικό πολεμικό ναυτικό.

Πυροβόλησαν και τραυμάτησαν τον Στέφανο Χίο στα Βριλήσσια – Φωτογραφίες από το νοσοκομείο

Άγνωστοι πυροβόλησαν τα ξημερώματα τον δημοσιογράφο Στέφανο Χίο έξω από το σπίτι του στα Βριλήσσια και τον τραυμάτισαν.

Κατά τις πρώτες πληροφορίες από πηγές προσκείμενες στην αστυνομία, ο δημοσιογράφος την ώρα που επέστρεφε στο σπίτι του, λίγο μετά τις 03:00, δέχθηκε μία σφαίρα στον λαιμό και άλλη μία στα πλευρά, ενώ άλλες βολίδες έχουν καρφωθεί στο αυτοκίνητό του. Οι δράστες διέφυγαν αφού τον πυροβόλησαν.

Ο Στ. Χίος διακομίστηκε αρχικά στο Σισμανόγλειο και κατόπιν στο ΚΑΤ, όπου νοσηλεύεται.

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες,δύο άνδρες που φορούσαν κουκούλες παραμόνευαν έξω από το σπίτι του δημοσιογράφου στα Βριλήσσια και μόλις ο Στ. Χίος εμφανίστηκε, ο ένας εκ των δύο τον πλησίασε ενώ το θύμα ήταν ακόμα μέσα στο αυτοκίνητό του και τον πυροβόλησε δύο φορές σχεδόν εξ επαφής από το παράθυρο του οδηγού.

Φέρει δύο διαμπερή τραύματα από σφαίρες πυροβόλου όπλου. Η μία τον πέτυχε στο λαιμό περνώντας ξυστά από την καρωτίδα, η δεύτερη πέρασε μέσα από το στήθος λίγα εκατοστά μακριά από την καρδιά και αυτό που έσωσε τον δημοσιογράφο είναι το γεγονός ότι το όπλο του δράστη μπλόκαρε πριν αδειάσει και τις υπόλοιπες σφαίρες πάνω του.

Δείτε τις συγκλονιστικές φωτογραφίες με τον Στέφανο Χίο αιμόφυρτο να αναβλύζει το αίμα από τον λαιμό του λίγα μόλις λεπτά μετά την απόπειρα δολοφονίας εναντίον του:

MAK2
MAK1

Σώθηκε από θαύμα

Σύμφωνα με πληροφορίες από το ΚΑΤ, η κατάσταση του Στέφανου Χίου είναι ελεγχόμενη ενώ οι γιατροί μιλούν για θαύμα καθώς από καθαρή τύχη οι σφαίρες δεν έπληξαν ζωτικά όργανα.

Δείτε τον δημοσιογράφο μέσα από την Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του νοσοκομείου:

mak5
mak4

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων της Δευτέρας 27 Ιουλίου 2020

Οι πρώτες σελίδες των εφημερίδων της Δευτέρας 27 Ιουλίου 2020

https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_kontra_news_0516.jpg
https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_ta_nea_0446.jpg
https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_i_efimerida_ton_syntakton_0446.jpg
https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_dimokratia_0446.jpg
https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_eleytheros_typos_0346.jpg
https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_estia_0446.jpg
https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_espresso_0516.jpg
https://media.enikos.gr/data/photos/731987_cf6dbef09e-96c7dd2ddc88da2e.jpg
https://protoselida.24media.gr/images/2020/07/27/lrg/20200727_naytemporiki_0446.jpg

Το Πολεμικό Ναυτικό δεσμεύει με NAVTEX τη θαλάσσια περιοχή γύρω από το Καστελόριζο για ασκήσεις με πραγματικά πυρά

Στην έκδοση NAVTEX που δεσμεύει τη θαλάσσια περιοχή γύρω από το Καστελόριζο προχώρησε η υδρογραφική υπηρεσία του Πολεμικού Ναυτικού.

Η NAVTEX ισχύει από τη Δευτέρα 26 Ιουλίου έως και τις 30 Ιουλίου με στόχο να διεξαχθούν από το Πολεμικό Ναυτικό ασκήσεις με πυρά.

Σύμφωνα με την NAVTEX απαγορεύεται στους ναυτιλλομένους η διέλευση από την δεσμευμένη περιοχή.

Λίγη ώρα αργότερα, οι Τούρκοι απάντησαν στην Ελλάδα με antinavtex, με την οποία κρίνουν ως… παράνομη την ελληνική. 

Ερντογάν: Κάποιοι δυσκολεύονται να «χωνέψουν» ότι η Αγιά – Σοφιά είναι τουρκικό έδαφος

Επανήλθε σήμερα στο θέμα της μετατροπής της Αγίας Σοφίας σε τζαμί – και στις διεθνείς αντιδράσεις που προκάλεσε αυτή η αλλαγή καθεστώτος του παγκόσμιου μνημείου πολιτιστικής κληρονομιάς, ο Τούρκος πρόεδρος. 

Μιλώντας στα εγκαίνια των νέων γραφείων της ΜΙΤ (της τουρκικής Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών) στην Κωνσταντινούπολη, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν αναφέρθηκε για άλλη μία φορά στις εδαφικές κατακτήσεις του Μωάμεθ του Πορθητή και απάντησε εμμέσως στην Ελλάδα – αλλά και σε όσους διαμαρτυρήθηκαν – ότι ήταν στη δικαιοδοσία του τουρκικού λαού να κάνει τζαμί τον βυζαντινό ναό. 

«Αιώνες μετά την κατάκτηση, για κάποιους δεν είναι αποδεκτό ότι η Κωνσταντινούπολη βρίσκεται στα χέρια του τουρκικού έθνους και των Μουσουλμάνων.

Επιτέλους το τζαμί της Αγιάς – Σοφιάς είναι ανοιχτό στη διαδικασία λατρείας, όπως ήταν στην Κωνσταντινούπολη το 1453. Γίναμε μάρτυρες για άλλη μια φορά ότι υπάρχουν άνθρωποι που δυσκολεύονται να “χωνέψουν” ότι η Κωνσταντινούπολη είναι τουρκικό έδαφος» είπε ο Τούρκος Πρόεδρος σύμφωνα με τη Yeni Safak και άλλα τουρκικά μέσα ενημέρωσης. 

Μάτι: Διώξεις για κακούργημα στα στελέχη της Πυροσβεστικής ζητά ο ανακριτής

Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες ο 6ος τακτικός ανακριτής Αθανάσιος Μαρνέρης ζητά την ποινική αναβάθμιση του κατηγορητηρίου στην υπόθεση για τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι  με τους 102 νεκρούς σε ό,τι αφορά συγκεκριμένα πρόσωπα που το κρίσιμο χρονικό διάστημα κατείχαν υψηλόβαθμες θέσεις στην Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Ο δικαστικός λειτουργός  επαναφέρει το αίτημά του για άσκηση συμπληρωματικής ποινικής δίωξης για θανατηφόρα έκθεση, αδίκημα  που τιμωρείται σε βαθμό κακουργήματος, επικαλούμενος μία σειρά από νέα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει στο στάδιο των ερευνών του, αλλά και τις πρόσφατες βαριές καταγγελίες που περιέχονται στη μήνυση του πραγματογνώμονα της πυροσβεστικής Δημήτρη Λιότσιου , ο οποίος έχει ήδη στραφεί κατά του πρώην αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος Βασίλη Ματθαιόπουλου, αλλά και κάθε άλλου υπευθύνου.

Στο έγγραφό του ο ανακριτής, κατά πληροφορίες, επικαλούμενος  όσα είδαν τις τελευταίες μέρες το φως της δημοσιότητας , αλλά και το περιεχόμενο της μήνυσης του Δ. Λιότσιου, την οποία ενεχείρισε και στον κ. Μαρνέρη, αναφέρει ότι συγκεκριμένοι δράστες  προσπάθησαν να συγκαλύψουν  τα  πραγματικά γεγονότα , ακόμα και με εκβιαστικούς τρόπους.

Στο έγγραφό του περιγράφει πως κατά την κρίση του στοιχειοθετούνται τα αδικήματα της θανατηφόρας έκθεσης και της έκθεσης από την οποία προκλήθηκαν σωματικές βλάβες , καθώς και ο ενδεχόμενος δόλος. Διαχωρίζει δε τη θέση των πυροσβεστών, οι οποίοι έδωσαν μεγάλη μάχη με τη φωτιά για να σώσουν ανθρώπινες ζωές και περιουσίες, από τη θέση συγκεκριμένων  αξιωματικών , οι οποίοι με βάση το υλικό που έχει στη διάθεσή του φέρονται να λειτούργησαν με εντελώς διαφορετικό τρόπο.

Το σχετικό αίτημα αναμένεται να μελετηθεί από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας και με βάση τα νέα στοιχεία να επανακριθεί.

Σε περίπτωση που αυτή τη φορά και ο εισαγγελέας κρίνεις ότι στοιχειοθετείται η άδικη πράξη για την οποία υποβλήθηκε το σχετικό αίτημα, τότε θα ασκηθεί  τα πρόσωπα που περιλαμβάνονται στο ανακριτικό έγγραφο θα κληθούν να απολογηθούν για  κακούργημα όταν  φτάσει η ώρα να δώσουν τις δικές τους εξηγήσεις για  την εμπλοκή τους στην υπόθεση της φονικής πυρκαγιάς.

Συρία: Οκτώ νεκροί από έκρηξη βόμβας σε ελεγχόμενη από την Τουρκία περιοχή

Τουλάχιστον οκτώ άνθρωποι, μεταξύ τους έξι άμαχοι, βρήκαν σήμερα τον θάνατο από έκρηξη βόμβας που είχε τοποθετηθεί σε μοτοσικλέτα στην πόλη Ρας αλ-Άιν, στη βορειοανατολική Συρία, σύμφωνα με το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ( OSDH).

Το OSDH ανέφερε επίσης πως υπάρχουν 19 τραυματίες, μερικοί από αυτούς σε σοβαρή κατάσταση, χωρίς να είναι σε θέση να προσδιορίσει άμεσα την ταυτότητα των δύο νεκρών αμάχων και του αυτουργού της επίθεσης.

Η πόλη που βρίσκεται στα τουρκο-συριακά σύνορα, στην επαρχία Χασακέ, ελέγχεται από την Τουρκία και τους Σύρους συμμάχους της, που στηρίζουν την επιθετική εκστρατεία που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο από τον τουρκικό στρατό στη βορειοανατολική Συρία για να εκδιωχθούν οι κουρδικές δυνάμεις κι επέτρεψε στην Άγκυρα να πάρει τον έλεγχο στα σύνορά της μιας λωρίδας συριακού εδάφους μήκους 120 χιλιομέτρων και βάθους περίπου 30 χιλιομέτρων, που εκτείνεται από τον Ταλ Αμπάντ έως τον Ρας Αλ- Αιν.

«Αυτή είναι η τρίτη έκρηξη σε τέσσερις ημέρες στο Ρας αλ -Αιν», τόνισε μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο ο διευθυντής του OSDH Ράμι Αμπντέλ Ραχμάν.

Την Πέμπτη, τέσσερεις άνθρωπο, συμπεριλαμβανομένης μιας γυναίκας, σκοτώθηκαν και δέκα τραυματίστηκαν από έκρηξη παγιδευμένου αυτοκινήτου «κοντά στο κτίριο της πολιτικής επιτροπής» της πόλης, πρόσθεσε.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ