Αρχική Blog Σελίδα 4113

Τραγικός επίλογος στην Καρδίτσα: Στη φαρμακοποιό ανήκει η σορός που βρέθηκε στο Μουζάκι

Στην 43χρονη φαρμακοποιό, που αγνοείτο από το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, όταν ο «Ιανός» έπληξε την περιοχή της Θεσσαλίας, ανήκει το πτώμα που βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι στη γέφυρα Μαγουλίτσας στον δήμο Μουζακίου Καρδίτσας.

Το πτώμα εντόπισε σκύλος της ΕΜΑΚ μέσα στη λάσπη στις όχθες του ποταμού Πάμισου.

Η φαρμακοποιός είχε παρασυρθεί από χείμαρρο στο Μουζάκι την ημέρα που χτύπησε την περιοχή η κακοκαιρία Ιανός, στις 19 Σεπτεμβρίου. Το αυτοκίνητο της 43χρονης είχε εντοπιστεί το πρωί του περασμένου Σαββάτου στη θέση Παλαιά Σφαγεία στο Μουζάκι.

Νωρίτερα, ο επικεφαλής των ερευνών είχε δηλώσει: «Εντοπίστηκε γυναικείο πτώμα παράπλευρα του κυρίου ρέματος του ποταμού μέσα σε δέντρα. Έγινε η ανάσχεση και αυτή τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία αναγνώρισης. Πιθανολογούμε ότι είναι η αγνοούμενη. Δεν μπορούμε να το πούμε, όμως, γιατί το πτώμα ήταν μέσα στις λάσπες. Θα ακολουθήσει ιατροδικαστική εξέταση. Τη βρήκε ο σκύλος της ελληνικής αστυνομίας».

Γεωργιάδης: Το lockdown δεν θα γίνει ούτε αύριο, ούτε μεθαύριο – Δίνουμε μάχη να το αποφύγουμε

«Το lockdown δεν θα γίνει ούτε αύριο ούτε μεθαύριο. Δίνουμε μάχη να το αποφύγουμε. Έχοντας πλήρη επίγνωση της ζημίας που θα προκαλούσε στην ελληνική οικονομία, είναι η τελευταία λύση».

Αυτό υπογράμμισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ‘Αδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του σήμερα, στην τηλεόραση του OPEN. Ο υπουργός σχολιάζοντας την επικαιρότητα σημείωσε «Η Ελλάδα παραμένει σε καλύτερη μοίρα απ’ ότι άλλες χώρες. Αυτό δεν σημαίνει ότι εφησυχάζουμε. Είναι κάτι πολύτιμο που μπορεί να χαθεί ανά πάσα στιγμή. Αν ο καθένας κάνει του κεφαλιού του, στο τέλος όλοι μαζί θα καταστραφούμε».

Επίσης ανέφερε ότι «χρειάζεται λιγότερη γκρίνια και περισσότερη υπομονή. Είμαστε όλοι περισσότερο κουρασμένοι από τον Μάρτιο. Εάν τηρούμε τα μέτρα, όλα θα πάνε καλά».

Πέτσας: Χρειάζεται συνέχεια και συνέπεια από την Τουρκία – Έτοιμος πλέον ο κατάλογος κυρώσεων

Ως ένα θετικό βήμα, χαρακτήρισε εκ νέου ο Στέλιος Πέτσας τη συμφωνία για την επανέναρξη των διερευνητικών επαφών με την Τουρκία, επαναλαμβάνοντας τα όσα ανέφερε χθες ο πρωθυπουργός στη τηλεδιάσκεψη του ΕΛΚ, ότι χρειάζεται βέβαια «συνέχεια και συνέπεια από την τουρκική πλευρά».

Όπως ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, “η συμφωνία αποδεικνύει ότι η προσέγγιση της Κυβέρνησης σε επιχειρησιακό και διπλωματικό επίπεδο απέδωσε. Γιατί: Από την πρώτη στιγμή η Κυβέρνηση κατέστησε σαφές ότι είναι έτοιμη για διάλογο, όχι, όμως, υπό καθεστώς απειλών και εκβιασμών. Διευκρίνισε ότι αντικείμενο των διερευνητικών επαφών είναι η οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών, υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ”.

Σημείωσε, στη συνέχεια πως η χώρα μας προσέρχεται στις διερευνητικές επαφές, ενώ έχει ήδη υπογράψει τις διεθνώς νόμιμες συμφωνίες με την Ιταλία και την Αίγυπτο, όπου επιβεβαιώνεται το δικαίωμα των νησιών σε υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. “Ο πρωθυπουργός σε όλες τις διεθνείς επαφές του ανέδειξε την ευρωπαϊκή διάσταση του προβλήματος που αγγίζει ζωτικά ευρωπαϊκά συμφέροντα στην Ανατολική Μεσόγειο”, συμπλήρωσε ο κ. Πέτσας για να καταλήξει ότι “υπάρχει πλέον ένας έτοιμος κατάλογος κυρώσεων σε περίπτωση που η Τουρκία επιμείνει σε μονομερείς ενέργειες

Στην Αθήνα ο νικητής της χρονιάς στο ΛΟΤΤΟ – Τι λέει ο ιδιοκτήτης του τυχερού πρακτορείου ΟΠΑΠ στον Αγ. Δημήτριο

Το μεγαλύτερο ποσό μέσα στο 2020 μοίρασε χθες το ΛΟΤΤΟ σε έναν μεγάλο νικητή που κέρδισε 1,4 εκατομμύρια ευρώ. Το «χρυσό» δελτίο, που έβαλε τέλος στο τζακ ποτ της χρονιάς για το παιχνίδι του ΟΠΑΠ, είχε συμπληρωθεί σε ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ στον Αγ. Δημήτριο Αθήνας.

Όπως δήλωσε ο κ. Βάιος Τιμολέων, ιδιοκτήτης του καταστήματος: «Το δελτίο είχε μόλις τέσσερις στήλες, κόστισε δηλαδή μόνο 2 ευρώ. Ο νικητής, όπως συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν έχει εμφανιστεί, ούτε έχει επικοινωνήσει μαζί μας».

Δεν είναι η πρώτη μεγάλη επιτυχία για το συγκεκριμένο κατάστημα, το οποίο διαθέτει ιστορία 46 χρόνων. «Το κατάστημα το άνοιξε ο πατέρας μου το 1974, ενώ εγώ το ανέλαβα το 1999. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δει πολλούς νικητές, μεγάλους ή και μικρότερους. Το 2013 ένας τυχερός πελάτης μας είχε κερδίσει περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ στο ΠΡΟΤΟ. Μάλιστα, στα χρόνια της δραχμής, δύο άλλοι πελάτες είχαν κερδίσει 90 εκατ. δρχ. και 120 εκατ. δρχ. στο ΛΟΤΤΟ και στο ΠΡΟΤΟ, αντίστοιχα», σχολίασε ο κ. Τιμολέων.

Σεούλ: Βορειοκορεάτες στρατιώτες σκότωσαν Νοτιοκορεάτη αξιωματούχο

Βορειοκορεάτες στρατιώτες πυροβόλησαν και σκότωσαν έναν Νοτιοκορεάτη αξιωματούχο, καίγοντας στη συνέχεια το πτώμα του, κατήγγειλε την Πέμπτη το υπουργείο Άμυνας της Νότιας Κορέας, κάνοντας λόγο για μία «βάρβαρη πράξη». Ο 47χρονος εργαζόταν για την υπηρεσία αλιευμάτων της χώρας και αγνοούταν από τη Δευτέρα, έχοντας εξαφανιστεί από ένα πλεούμενο της υπηρεσίας στο οποίο επέβαινε και έχοντας περάσει στα χωρικά ύδατα της Βόρειας Κορέας, όπου και δέχθηκε τα πύρα των στρατιωτών.

Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Yonhap, το οποίο επικαλείται πηγές προσκείμενες στις υπηρεσίες πληροφοριών στη Σεούλ, ο άνδρας φέρεται να προσπαθούσε να αυτομολήσει στη Βόρεια Κορέα, χωρίς όμως να υπολογίσει τα εξαιρετικά σκληρά μέτρα της Πιονγιάνγκ για τον νέο κορωνοϊό. Σαν να μην έφθανε η περίσσεια αυστηρότητα που χαρακτηρίζει τη φύλαξη των συνόρων ανάμεσα στον Βορρά και τον Νότο, η πανδημία σκλήρυνε περαιτέρω τη στάση της Πιονγάνγκ στα σύνορα, η οποία ακολουθεί πλέον τη λογική «πυροβολήστε για να σκοτώσετε», ώστε να αποτρέψει πάση θυσία την είσοδο της COVID-19 στη χώρα.

Οι αρχές της Βόρειας Κορέας ισχυρίζονται ότι δεν έχει εμφανιστεί κανένα κρούσμα του κορωνοϊού στη χώρα και προσπαθούν να αποτρέψουν με κάθε τρόπο ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Τον Ιούλιο επιβλήθηκε lockdown σε μία παραμεθόρια πόλη και μπήκαν σε καραντίνα χιλιάδες άνθρωποι, μετά τον πανικό που προκάλεσε η είσοδος στη χώρα ενός Βορειοκορεάτη που είχε αυτομολήσει πριν από τρία χρόνια και ο οποίος έφερε τα συμπτώματα του ιού.

Εφόσον τα πράγματα έγιναν όπως ακριβώς τα περιγράφει η Σεούλ, θα είναι η δεύτερη φορά που Βορειοκορεάτες στρατιώτες σκοτώνουν πολίτη της Νότιας Κορέας. Το προηγούμενο περιστατικό είχε λάβει χώρα τον Ιούλιο του 2008, όταν ένας Νοτιοκορεάτης τουρίστας είχε πέσει νεκρός από τα πυρά ενός Βορειοκορεάτη στρατιώτη στο Όρος Κουμγκάνγκ.

Ενοπλες Δυνάμεις – Η λίστα που κατέθεσε το Πεντάγωνο στη Βουλή για τα νέα οπλικά συστήματα

Για τη «νέα δομή διοίκησης και δυνάμεων των Ενόπλων Δυνάμεων 2020-2034» ενημέρωσαν αναλυτικά και εκτενώς χθες τη Βουλή ο υπουργός Εθνικής Αμυνας Νικόλαος Παναγιωτόπουλος και ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος. Επί δύο ώρες και 15 λεπτά η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου Αμυνας ενημέρωνε τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Αμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής, σε ειδική συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε κεκλεισμένων των θυρών στην αίθουσα «Ιωάννης Καποδίστριας» για όλες τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στις Ενοπλες Δυνάμεις από τώρα μέχρι το 2034.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Τα Νέα», η μελέτη που έχει γίνει από το ΓΕΕΘΑ είναι τόσο αναλυτική, ώστε παρουσιάστηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, στοιχεία ακόμη για τα ποσά που θα πρέπει να δαπανηθούν ανά χρονιά ως το 2034. Εξυπακούεται ότι για όλα αυτά απαιτείται η αύξηση των αμυντικών δαπανών στον ετήσιο προϋπολογισμό.

Οι νέοι εξοπλισμοί

Η λίστα με τα οπλικά συστήματα που θα πρέπει να προμηθευτούν οι ΕΔ από εδώ και στο εξής περιλαμβάνει και αυτά τα οποία ανακοίνωσε προ ημερών και ο Πρωθυπουργός από τη Θεσσαλονίκη. Τα νέα όπλα αλλά και αυτά που χρήζουν αναβάθμισης στα οποία έγινε εκτενής αναφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν μεταξύ άλλων:

– Νέες φρεγάτες. Το Ναυτικό χρειάζεται συνολικά 6 (οι δύο με δυνατότητες αντιαεροπορικής άμυνας περιοχής). Στη Θεσσαλονίκη ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι εκκινούν οι διαδικασίες για την αγορά τεσσάρων.

– Ανθυποβρυχιακά ελικόπτερα για το ΠΝ. Εχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την αγορά τεσσάρων M60-R (Romeo).

– Εκσυγχρονισμός των συστημάτων αντιαεροπορικής άμυνας.

– Ενίσχυση με μαχητικά αεροσκάφη 5ης γενιάς. Η κυβέρνηση και το υπουργείο Αμυνας προσανατολίζονται στην αγορά τουλάχιστον μίας μοίρας F-35 από το 2024 και μετά.

– Αναβάθμιση των 4 φρεγατών τύπου ΜΕΚΟ.

– Ενίσχυση με τεθωρακισμένα οχήματα μάχης για τον Στρατό Ξηράς.

– Ενίσχυση με μη επανδρωμένα αεροσκάφη (UAV’s) και για τους τρεις κλάδους.

Οι Ειδικές Δυνάμεις

 Στην ενημέρωση έγινε ειδική αναφορά στο σχέδιο λειτουργίας των Ειδικών Δυνάμεων υπό ενιαία διοίκηση και πνεύμα, οι οποίες θα υπάγονται απευθείας στον αρχηγό ΓΕΕΘΑ.

Δημιουργείται camp νατοϊκών προδιαγραφών στη 13η Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων. Εκεί πρόκειται να ενταχθούν η Ζ΄ Μοίρα Αμφιβίων Καταδρομών (Ζ΄ΜΑΚ), η Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών, ενώ σχεδιάζεται και η δημιουργία «Αεροπορίας Ειδικών Επιχειρήσεων». Ο στρατηγός Φλώρος γνωρίζει καλά ότι οι ειδικές δυνάμεις αποτελούν πολλαπλασιαστή ισχύος και σημαντικό εργαλείο που μπορεί να κρίνει τις σύγχρονες μορφές ένοπλων συγκρούσεων και στοχεύει στην καλύτερη επιχειρησιακή αξιοποίησή τους. Στην ενημέρωση έγινε αναφορά και σε αναγκαίες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για να μειωθεί το αποτύπωμα των Ενόπλων Δυνάμεων. Δηλαδή σε καταργήσεις κάποιων μονάδων με στόχο να εξοικονομηθούν πόροι και προσωπικό.

Τι γράφει σήμερα ο τουρκικός τύπος!

-Yeni Safak: Με κεντρικό τίτλο “οι απειλές δεν απέδωσαν” βγήκε το σημερινό φύλο της Yeni Safak, το οποίο αναφέρεται όχι μόνο στην επανέναρξη των διερευνητικών συνομιλιών Ελλάδας-Τουρκίας αλλά και στην “παρέλαση” των Ευρωπαίων αξιωματούχων από τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. “Ελλάδα και Γαλλία κατάλαβαν πως δεν μπορούν να απειλούν την Τουρκία” γράφουν οι Τούρκοι δημοσιογράφοι και συμπληρώνουν “Ο Ερντογάν άνοιξε την πόρτα της διπλωματίας για να υπάρξει δικαιοσύνη στην Ανατολική Μεσόγειο”.

YENİ ŞAFAK Newspaper Headline on Thursday, September 24, 2020

Hurriytet: Αλλαγή 180 μοιρών είχαμε σήμερα από την Hurriyet. Με μια φωτογραφία που δείχνει τους δυο ηγέτες, Ερντογάν και Μακρόν, να μιλάνε σε πολύ χαλαρό ύφος, οι Τούρκοι δημοσιογράφοι αναφέρουν πως “τα σύννεφα στις σχέσεις Γαλλίας-Τουρκίας έφυγαν…και πλέον οι πόρτες του διαλόγου είναι διάπλατα ανοιχτές”.

Hurriyet Newspaper

-Sabah: “Μην σπαταλήσουν την ευκαιρία που δίνουμε στην διπλωματία” είναι ο σημερινός τίτλος της Sabah αναφορικά με τις εξελίξεις στην Ανατολική Μεσόγειο.

Sabah Newspaper

-Turkiye: Κεντρικό θέμα στην εθνικιστική εφημερίδα Turkiye είναι η χθεσινή εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη του Υπουργού Εσωτερικών Σουλειμάν Σοϊλού στο τηλεοπτικό πρόγραμμα του TGRT. Από το πρωτοσέλιδο της Turkiye όμως δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι αναφορές στην Αθήνα και προς το Παρίσι. Ωστόσο, η πολεμική ρητορική των τελευταίων ημέρων έχει δώσει τη θέση της σε πιο μετριοπαθείς αναφορές που εστιάζουν στο γεγονός πως “όλοι πλέον θέλουν διάλογο με την Τουρκία”, όπως χαρακτηριστικά γράφουν οι Τούρκοι δημοσιογράφοι.

TURKEY News September 24, 2020 Thursday Cuff

AKIT: Με ένα μείγμα επίθεσης, απειλών και προτροπών βγήκε το σημερινό φύλο της AKIT, το οποίο από την μια επιτίθεται στην Κύπρο, από την άλλη απειλεί όσους δεν θέλουν διάλογο με την Τουρκία, και τέλος προτρέπει της Ευρώπη και την Ελλάδα να κάτσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την Τουρκία. “Αυτοί δηλώνουν πως δεν υπάρχει περιθώριο διαλόγου” αναφέρει ο κεντρικός τίτλος της εφημερίδας με τις φωτογραφίες των Νετανιάχου και Αναστασιάδη να βρίσκονται στο κέντρο του σημερινού φύλου της AKIT.

YENİ AKİT Newspaper Headline on Thursday, September 24, 2020

Washington Post: Ερντογάν-Μητσοτάκης δεν μπορούν να αντέξουν πολιτικά μια συμφωνία

«Μετά από έντονη πίεση από τις ΗΠΑ και τη Γερμανία, η Ελλάδα και η Τουρκία συμφώνησαν να εκκινήσουν εκ νέου τις διαπραγματεύσεις προκειμένου να οριοθετήσουν τα θαλάσσια σύνορα τους στα αμφισβητούμενα νερά της Ανατολικής Μεσογείου» γράφει σε άρθρο της, η Washington Post σημειώνοντας επίσης: «Η επανεκκίνηση των διαπραγματεύσεων γίνεται μετά από διακοπή τεσσάρων χρόνων, κάτι που ενδεχομένως να οδηγήσει στην επίλυση του θέματος μέσω διαιτησίας ενός τρίτου μέρους ή την προσφυγή στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Η κρίση που προηγήθηκε οδήγησε τις δύο χώρες στα πρόθυρα της ένοπλης σύρραξης καθώς ο Erdogan επιδιώκει την περιφερειακή ηγεμονία, κάτι που ανησυχεί τις μεγαλύτερες δυνάμεις. Η επίσκεψη Pompeo στην Κύπρο, η μερική άρση του εμπάργκο όπλων προς αυτή και η δήλωσή του ότι «παραμένουμε έντονα ανήσυχοι για τις εξελισσόμενες επιχειρήσεις έρευνας φυσικών πόρων της Τουρκίας, στην Ανατολική Μεσόγειο» καταδεικνύουν την ανησυχία των ΗΠΑ».

Η εφημερίδα τονίζει ότι « προγραμματισμένη επίσκεψη Pompeo στην Ελλάδα, στις 27 και 28 του μήνα, όπου θα επισκεφθεί τη βάση της Σούδας και θα συναντήσει τον Πρωθυπουργό Μητσοτάκη για να συζητήσει την ελληνοαμερικανική αμυντική συνεργασία, χωρίς να επισκεφθεί ταυτόχρονα την Άγκυρα, ενδεχομένως αποτελεί ένα σημάδι ότι αυτός και άλλοι αμερικανοί αξιωματούχοι είναι εκνευρισμένοι με τις τελευταίες προσπάθειες του Erdogan να επεκτείνει την ισχύ του στην περιοχή.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών Stephen Biegun μιλώντας την Τετάρτη στο Αμερικανοτουρκικό Συμβούλιο, στην Ουάσιγκτον, καταδίκασε απερίφραστα την Τουρκία δηλώνοντας ότι «υπάρχουν ουσιαστικές και αυξανόμενες ανησυχίες στις ΗΠΑ σχετικά με έναν αριθμό τουρκικών πολιτικών» και συνέχισε λέγοντας ότι «παροτρύνουμε την Τουρκία να σταματήσει τις προκλητικές θαλάσσιες επιχειρήσεις και τα βήματα που αυξάνουν τις εντάσσεις στην περιοχή» και πρόσθεσε ότι οι ΗΠΑ «ήταν ιδιαίτερα ανήσυχες με την οπισθοδρόμηση της Δημοκρατίας στην Τουρκία». Η αιχμηρή γλώσσα Biegun και το ταξίδι Pompeo σηματοδοτούν της ανησυχία των ΗΠΑ ότι ο Erdogan έχει ξεπεράσει τα όρια στο παιχνίδι ισχύος του στην περιοχή, προσβάλλοντας ακόμα και τον πάλαι ποτέ υποστηρικτή του Πρόεδρο Trump. Καθώς πλησιάζουν οι εκλογές, η κυβέρνηση ενδεχομένως να έχει τα μάτια της στην ελληνοαμερικανική ψήφο, έναν παράγοντα σε ορισμένες αμφιταλαντευόμενες πολιτείες».

Αναφερόμενη στην γερμανίδα Καγκελάριο Angela Merkel, την οποία και χαρακτηρίζει «συχνή υποστηρικτή της Τουρκίας», η εφημερίδα επισημαίνει ότι «ήταν ο άλλος κρίσιμος διαπραγματευτής που πίεσε την Άγκυρα να αποκλιμακώσει».

Η Washington Post κάνει αναφορά και στο ενδεχόμενο παραπομπής στην Χάγη λέγοντας: «Η παραπομπή είτε στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, είτε σε ανεξάρτητη διαιτησία θα μπορούσε να ξεκινήσει την επίλυση του θαλάσσιου ζητήματος, χωρίς παραχωρήσεις τις οποίες ούτε ο Erdogan, ούτε ο Μητσοτάκης μπορούν να αντέξουν πολιτικά. Αλλά πρώτα, οι δύο πλευρές, πρέπει να συμφωνήσουν «στους όρους αναφοράς» που εξειδικεύουν το ζήτημα το οποίο ετοιμάζονται να υποβάλλουν για διαιτησία. Η κάθε πλευρά, πρόσφατα, έχει προσπαθήσει να ενισχύσει τη διαπραγματευτική της θέση κάνοντας συμφωνίες με κυβερνήσεις κατά μήκος της ακτής της Ανατολικής Μεσογείου, η Τουρκία με την Λιβύη και η Ελλάδα με την Αίγυπτο».

Τέλος, στο άρθρο της η εφημερίδα αναφέρεται και στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη τον οποίο χαρακτηρίζει « μία ελκυστική πολιτική προσωπικότητα στην Ελλάδα η οποία μία δεκαετία πριν βυθιζόταν στο τέλμα του χρέους και την πολιτική διαίρεση».

Τέλος, πέρα των ελληνοτουρκικών και μιλώντας για τον Ελληνα πρωθυπουργό η Washington Post σημειώνει: «Μία άλλη ενίσχυση για τον Μητσοτάκη ήταν η επιτυχία της Ελλάδας στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού. Λιγότερα άτομα πέθαναν στην Ελλάδα από ότι στην περιοχή της Ουάσιγκτον, σύμφωνα με τα στατιστικά που συγκεντρώσαμε από το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins»

Κυβέρνηση για ελληνοτουρκικά: Θετικό βήμα η επανέναρξη των διερευνητικών – Τι λέει η Αθήνα για τις κυρώσεις

Ως θετικό βήμα αποτιμά η Αθήνα την επανέναρξη των διερευνητικών επαφών ωστόσο τονίζεται σε κάθε τόνο πως από πλευράς Άγκυρας απαιτείται συνέπεια και συνέχεια. Μάλιστα, σε περίπτωση μονομερών ενεργειών εκ μέρους της Τουρκίας το ζήτημα ενεργοποίησης του καταλόγου των κυρώσεων είναι πάντα στο τραπέζι.

«Όπως ήδη έχουμε πει, η συμφωνία για την επανέναρξη διερευνητικών επαφών αποτελεί ένα θετικό βήμα. Χρειάζεται βέβαια, όπως τόνισε χθες ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην τηλεδιάσκεψη κορυφής του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, συνέχεια και συνέπεια από την τουρκική πλευρά», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ξεκινώντας την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών.

Πρόσθεσε επίσης ότι «η συμφωνία αποδεικνύει ότι η προσέγγιση της κυβέρνησης σε επιχειρησιακό και διπλωματικό επίπεδο, απέδωσε. Γιατί από την πρώτη στιγμή η κυβέρνηση κατέστησε σαφές ότι είναι έτοιμη για διάλογο όχι όμως υπό καθεστώς απειλών και εκβιασμών. Διευκρίνισε ότι αντικείμενο των διερευνητικών επαφών είναι η οριοθέτηση των θαλασσίων ζωνών, υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ. Η Ελλάδα προσέρχεται στις διερευνητικές επαφές ενώ έχει ήδη υπογράψει τις διεθνώς νόμιμες συμφωνίες με την Ιταλία και την Αίγυπτο όπου επιβεβαιώνεται το δικαίωμα των νησιών σε υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ».

Τηλεοπτικό μήνυμα Μητσοτάκη για τον κορωνοϊό στις 6 το απόγευμα – Δεν θα αναγγείλει νέο lockdown

Τηλεοπτικό μήνυμα στους πολίτες για την πανδημία θα απευθύνει σήμερα στις 6 το απόγευμα ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, όπως γνωστοποίησε  ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

Ο κ. Πέτσας διευκρίνισε ότι ο πρωθυπουργός δεν θα μιλήσει για lockdown, ούτε για πρόσθετα μέτρα, αλλά θα περιγράψει την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε σήμερα και τι πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε αυστηρότερα μέτρα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ