O νεαρός Rovanpera τον πρώτο λόγο…

Στη γενική κατάταξη του αγώνα ο Rovanpera (Toyota) προηγείται με 39,7″ του Ott Tanak (Hyundai), ο οποίος έχει πίσω του μόλις στα 3,8″ τον (Sebastien Ogier Toyota).

Το όνομα του 20χρονου οδηγού της Toyota (Kalle Rovanpera) κυριάρχησε στην τρίτη ημέρα του Εθνικού μας αγώνα.

Ο Φινλανδός κράτησε ένα γρήγορο ρυθμό και παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες (αρχικά οι διαδρομές είχαν λάσπη σε κάποια σημεία, μετά στέγνωσαν και είχαν σαθρό χώμα και σκληρό τερέν) έμεινε πρώτος. Μετά τις νίκες στην Παύλιανη και τη Γραβιά, ο Rovanpera είχε μια μικρή έξοδο κοντά στο τέλος της ειδικής Βωξίτες, όταν το πίσω μέρος του Yaris του γλίστρησε σε ένα χαντάκι.

Στην δεύτερη θέση ο Ott Tanak (Hyundai ) είχε διπλό ρόλο: Αρχικά να κρατά σταθερή την διαφορά από τον πρώτο αλλά και να αμύνεται από τον τρίτο στην κατάταξη Sebastien Ogier (Toyota).

Ο πολυπρωταθλητής κράτησε μία στάση αναμονής στο πρώτο κομμάτι (για να διατηρήσει τα ελαστικά του). Στο δεύτερο μισό της ημέρας (εκτός απροόπτου) θα πιέσει τον Tanak για την δεύτερη θέση. Ο Dani Sordo είναι σχεδόν 50 δευτερόλεπτα πιο πίσω. Ο Ισπανός αγωνίστηκε προσπαθώντας να βρει ρυθμό, με το i20 του να γλιστρά. Ο Sordo είναι σε μία μοναχική τέταρτη θέση, πάνω από 70 δευτερόλεπτα μακριά από το Ford Fiesta του Adrien Fourmaux. Ο αγώνας τελείωσε για τον Ο Pierre-Louis Loubet, ο οποίος  εγκατέλειψε με σπασμένο σύστημα διεύθυνσης.

Η προσέλευση των θεατών είναι πολύ μεγάλη και δυστυχώς δεν έλειψαν οι παρατηρήσεις αλλά και οι η ακύρωση της 10ης ειδικής διαδρομής για λόγους ασφαλείας, ακόμη και όταν μετά από παρατηρήσεις οι θεατές κάθονταν σε επικίνδυνες θέσεις.

Για την άτυπη Ελληνική κατάταξη οι τρεις πρώτοι είναι οι: Γ. Κεχαγιάς στην 19η θέση της Γενικής κατάταξης, Ι. Σερδεριδης στην 21η και Β. Βελάνης στην 22η .

Η τελευταία ημέρα (Κυριακή) έχει συνολικά 69,25 χιλιόμετρα (όλα δυτικά της Λαμίας). Δύο περάσματα από την θρυλική διαδρομή «Ταρζάν» με ένα μόνο πέρασμα την διαδρομή Πύργος. Το δεύτερο πέρασμα από τον «Ταρζάν» αποτελεί την Wolf Power Stage, με πόντους μπόνους για το Πρωτάθλημα Οδηγών και Κατασκευαστών.

Ημέρα: 3
Ειδική διαδρομή: 12 (Ελευθεροχώρι 2)
Μήκος: 18,14 χλμ.
Καιρός: 23°
C
Συνθήκες οδοστρώματος: Μαλακό χώμα, σημεία με λάσπες

1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA
«Το δεύτερο πέρασμα πήγε καλά για εμάς, είχα καλό ρυθμό. Ακολουθούμε το πλάνο. Μέχρι στιγμής όλα καλά».

33 ELFYN EVANS/SCOTT MARTIN
«Ήταν δύσκολα. Γλιστράει πολύ σε κάποια σημεία και έχασα το πίσω μέρος».

11 THIERRY NEUVILLE/MARTIJN WYDAEGHE
«Έκανα καλή οδήγηση. Πρέπει να πιάσουμε τα WRC2. Είμαι ευχαριστημένος».

69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN
«Κάναμε λάθος ρυθμίσεις το απόγευμα, για να προστατέψουμε το αυτοκίνητο, αλλά χάσαμε πολύ σε πρόσφυση. Πίεσα αρκετά, αλλά δεν ήταν εύκολο. Τουλάχιστον τελείωσε η μέρα, θα δούμε πώς θα πάει αύριο».

8 OTT NAK/MARTIN RVEOJA
«Έχουμε αυτοπεποίθηση, καλύτερη πρόσφυση, κάναμε κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις και τη σωστή επιλογή ελαστικών».

44 GUS GREENSMITH/CHRIS PATTERSON
«Δεν τα πήγαμε καλά. Ακόμα και με τις αλλαγές που κάναμε, δεν μπορώ να βρω ρυθμό».

6 DANI SORDO/CANDIDO CARRERA
«Κάναμε κάποιες αλλαγές, αλλά πιστεύω πως δεν αποδίδουν. Δεν πιέζω πολύ».

16 ADRIEN FOURMAUX/RENAUD JAMOUL
«Δεν είχαμε προβλήματα. Μαθαίνουμε και κερδίζουμε σε εμπειρίες. Η αυριανή μέρα θα είναι μια πρόκληση».

9 ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΕΡΔΕΡΙΔΗΣ/FREDERIC MICLOTTE
«Ήταν πολύ διασκεδαστικά, η ειδική είχε στεγνώσει. Οι Έλληνες αγαπούν τα ράλλυ, είναι φανταστικά».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Οι συνέπειες της διακοπής μίας ειδικής διαδρομής
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έδωσε την εκκίνηση
EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2021: Όσα πρέπει να γνωρίζετε – Δείτε LIVE

Πηγή