Αντί για ανακύκλωση απολύμανση! Σκανδαλώδης και πρωτοφανής διαγωνισμός βγήκε στον αέρα από τον ΕΔΣΝΑ που προγραμματίζει να δαπανήσει το ασύλληπτο ποσό των 20 εκ. € την επόμενη εξαετία για να … απολυμαίνει τον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων στο Σχιστό Πειραιά. Δεν πρόκειται για ψέμα ούτε για φάρσα. Ο αρμόδιος φορέας για τη διαχείριση των απορριμμάτων της […]
Πηγή fantomas.gr



