ΑρχικήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΑπάντηση Πέτσα σε επιστολή της ΕΣΗΕΑ για στήριξη του Τύπου

Απάντηση Πέτσα σε επιστολή της ΕΣΗΕΑ για στήριξη του Τύπου

Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας απέστειλε αναλυτική απάντηση στην επιστολή της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Αθηνών σχετικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού στα ΜΜΕ.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, στην απάντηση περιγράφονται εκτενώς τα μέτρα που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα για τη στήριξη και την ενίσχυση των ΜΜΕ, λαμβάνοντας υπόψη τον σημαντικό ρόλο που αυτά έχουν διαδραματίσει στη σοβαρή και υπεύθυνη ενημέρωση των πολιτών και της κοινωνίας εν γένει, για την προστασία από τον κορωνοϊό.

«Υπογραμμίζεται, δε, ότι στόχος των μέτρων είναι η υποστήριξη των εργαζομένων και των επιχειρήσεων που επλήγησαν, ώστε μέσα από το σχέδιο της κυβέρνησης η αναπόφευκτη ύφεση που προκαλείται από την υγειονομική κρίση να μην αφήσει μόνιμη ουλή στην οικονομία μας. Σημειώνεται ότι κατά την χθεσινή τοποθέτησή του στο Συμβούλιο των Υπουργών Πολιτισμού και Οπτικοακουστικών Θεμάτων της Ε.Ε., ο υπουργός επεσήμανε την ανάγκη ουσιαστικής υποστήριξης των ΜΜΕ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μέσω μιας σταθερής, βιώσιμης, διαφανούς και επαρκούς χρηματοδότησης», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Να θυμίσουμε πως στις 8 Μαΐου το δ.σ. της ΕΣΗΕΑ είχε αποστείλει επιστολή στον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη. και τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων, ζητώντας τη στήριξη των δημοσιογράφων που εργάζονται στα ΜΜΕ και ιδιαίτερα στον έντυπο Τύπο. 

Όπως σημείωνε, μεταξύ άλλων, «η πανδημία του κορωνοϊού έχει πλήξει ακόμη περισσότερο τον από χρόνια χειμαζόμενο κλάδο του Τύπου και έχει ανατρέψει πλήρως τις εργασιακές σχέσεις στα ΜΜΕ, παρότι οι δημοσιογράφοι στην πλειονότητά τους εξακολουθούν κάτω από δύσκολες συνθήκες να υπηρετούν την ενημέρωση των πολιτών και μάλιστα αυξάνοντας τις ώρες εργασίας τους.

Σχεδόν στο σύνολό τους οι εφημερίδες, πολιτικές και αθλητικές, έχουν εφαρμόσει την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για τη στήριξη των επιχειρήσεων που έχουν πληγεί από την πανδημία και σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν φτάσει να θέσουν σε καθεστώς αναστολής σύμβασης ακόμα και το 80-90% του προσωπικού τους. Αντίστοιχη πρακτική έχουν ακολουθήσει κάποιοι ραδιοφωνικοί σταθμοί και ενημερωτικές ιστοσελίδες. Τέλος, σε μικρότερη κλίμακα, το μέτρο της αναστολής σύμβασης έχει εφαρμοστεί και σε τηλεοπτικούς σταθμούς».

Στην επιστολή της η ΕΣΗΕΑ πρότεινε τέσσερα βασικά μέτρα, «τα οποία, αν υιοθετηθούν, θα κρατήσουν ανοικτά τα κλυδωνιζόμενα Μέσα Ενημέρωσης της χώρας, με επαρκείς διασφαλίσεις για τα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων μας δημοσιογράφων αλλά και την αξιοπιστία του Τύπου».
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Ιράν: Οι συνομιλίες «διακόπηκαν αλλά δεν τελείωσαν», λέει η Τεχεράνη

Η ιρανική αντιπροσωπεία αποχώρησε απόψε από τον χώρο όπου διεξάγονταν οι συνομιλίες με τις ΗΠΑ, έπειτα από μια ανάρτηση του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ που...

ΗΠΑ: Ισραήλ και Χεζμπολάχ συμφώνησαν σε εκεχειρία

Το Ισραήλ και η σιιτική οργάνωση του Λιβάνου, Χεζμπολάχ συμφώνησαν για εκεχειρία από τις 16:00 τοπική ώρα, δήλωσε ανώτερος Αμερικανός αξιωματούχος. «Η Χεζμπολάχ και το Ισραήλ...

Ρωσικά πλήγματα στην Ουκρανία: Νεκρό 8χρονο παιδί και ένας ναυτικός – Τραυματίστηκαν παιδιά στο Χάρκοβο

Ρωσικοί βομβαρδισμοί στοίχισαν τη ζωή σε ένα παιδί στο Ντνιπροπετρόφσκ και σε έναν ναυτικό που βρισκόταν σε πλοίο στη Μαύρη Θάλασσα, όπως ανακοίνωσαν οι ουκρανικές...

Θρίλερ με τη συμφωνία ΗΠΑ – Ιράν: «Πάγωσε» τελευταία στιγμή η επίσκεψη του Βανς στην Ελβετία

Ένα διπλωματικό θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη όσον αφορά τη συμφωνία του Ισλαμαμπάντ. Όπως έγινε γνωστό, ο Τζέι Ντι Βανς βρισκόταν στο αεροδρόμιο για τη Γενεύη,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ