Κυρ. Μητσοτάκης: Έως το 2027 η εικόνα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα είναι τελείως διαφορετική

«Έως το 2027 η εικόνα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς θα είναι τελείως διαφορετική», τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρέμβασή του σε ευρεία σύσκεψη υπό την προεδρία του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη. Ο κ. Μητσοτάκης προανήγγειλε μια συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στις αρχές Απριλίου.

«Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα, αυτό απαιτούν οι πολίτες από εμάς» διεμήνυσε ο πρωθυπουργός, επαναλαμβάνοντας ότι η κυβέρνηση πρέπει να συνεχίσει τη σύγκρουσή της με τις διαχρονικές παθογένειες του βαθέος κράτους.

Τόνισε δε ότι είναι κατ’ επείγουσα η ανάγκη να αναβαθμισθεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τα πιο σύγχρονα μέσα, αλλά και να καταστεί ασφαλές.

Ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την προσθήκη νέων λεωφορείων, αλλά και την πρόσληψη νέων οδηγών, την προωθούμενη αναβάθμιση στους συρμούς της γραμμής 1 του Μετρό, αλλά και τις δρομολογούμενες παρεμβάσεις στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό. Ο πρωθυπουργός γνωστοποίησε, δε, ότι σύντομα θα έλθει προς ψήφιση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι αυτό από μόνο του δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα της ασφάλειας στους οδικούς άξονες, καθώς και ότι χρειάζεται μία συνολική επαναξιολόγηση.

Μεταξύ άλλων, ο πρωθυπουργός εστίασε και στο πολύ σημαντικό θέμα των υποδομών κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο ότι μέχρι το τέλος του 2027 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί μεγάλο κομμάτι των οδικών αξόνων, τα οποία ήδη βρίσκονται σε κατασκευή ενώ επικαιροποίησε και τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής έως το 2027.

Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης είπε πως σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ θα πρέπει να έχει παραδοθεί έως το τέλος του 2027, ενώ εντός του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, αλλά και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης. Ακολούθως, εντός του 2026 θα πρέπει να έχει παραδοθεί ο Ε65 και έως το 2027 το Flyover στη Θεσσαλονίκη.

Όσον αφορά στο μετρό Θεσσαλονίκης έκανε λόγο για 5 σταθμούς επέκτασης και ολοκλήρωση μέχρι το τέλος του 2025.