Νέα δεδομένα στη διαχείριση του ιδιωτικού χρέους φέρνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, καθώς δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα σε υπερχρεωμένους οφειλέτες να διασώσουν αποκλειστικά την πρώτη κατοικία τους μέσω του εξωδικαστικού μηχανισμού, ακόμη και αν διαθέτουν άλλη ακίνητη περιουσία.




